بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

فرسودگی ناوگان حمل و نقل مشکل استان سمنان است

فرسودگی ناوگان حمل و نقل مشکل استان سمنان است

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل مشکل استان است که باید برطرف شود.
 
داوود سعدی در مجمع نمایندگان حمل و نقل جاده‌ای غرب استان سمنان در شهرستان گرمسار اظهار کرد: همه ما وظایفی ذاتی و کاری داریم که باید به آن عمل کنیم؛ باید وضعیت حمل و نقل جاده‌ای غرب استان در شهرستان‌های گرمسار و آرادان و شهر ایوانکی را با توجه به توانایی‌ها ارزیابی کنیم؛ چراکه فعالیت بخش عمده‌ای از حمل و نقل کالا و مسافر استان در این حوزه انجام می‌‌شود.
 
وی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی محل بسیار خوبی برای حوزه سرمایه‌گذاری در سطح استان هستند که با توجه به حضور 60 درصد واحد‌های صنعتی در این شهرستان نیاز به خدمات مطلوب‌تری است.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: باید سطح خدمات کالا و مسافر شرکت‌های حمل و نقل ارتقا یابد و سعی کنیم هر چه می‌توانیم خدمات بهتری ارائه کنیم؛ چراکه استان در حوزه‌‌های اقتصادی می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.
 
سعدی ضرورت رسیدگی و توجه هر چه بیشتر به این بخش را خواستار شد و افزود: به منظور ارتقاء و توسعه بخش حمل و نقل و همچنین ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری در ارائه خدمات، حمایت‌های لازم از این بخش و ارائه ابزار‌های لازم به مسئولان امر و صنعت حمل و نقل صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: از آن جمله می‌توان به برنامه‌‌های استان در آمایش سرزمین و دسترسی به حمل و نقل با شبکه‌‌های ارتباطی اشاره کرد تا سطح خدمات و جاذبه سرمایه‌گذاری و فرآوری در تولید و خدمات افزایش یابد.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان ادامه داد: هدف اصلی بسترسازی برای جریان‌سازی سرمایه‌ها به این بخش است و نیاز به سرمایه‌گذاری‌‌های عظیم و راهبردی دارد؛ هر چه کیفیت بالا برود، ارزش افزوده کالا نیز بیشتر خواهد شد و باید حمل و نقل چند وجهی و ترکیبی را در این حوزه ایجاد کنیم و ارتقاء دهیم.
 
سعدی با اشاره به وجود فرصت‌های بسیار در بخش حمل و نقل تصریح کرد: با وجود این مسئله موانع مختلفی در این زمینه فراهم بوده که باعث عدم توسعه این بخش شده است که از جمله فرسودگی ناوگان حمل و نقل و کمبود سرمایه‌گذاری‌‌های کلان و بحثی که اکنون در استان داریم، قانونمند حرکت کردن کالا در جاده است که یکی از دغدغه‌های شرکت‌ها و رانندگان زحمتکش محسوب می‌شود.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان راهکار رونق بخشیدن به فعالیت حمل و نقل استان را هدایت هزینه‌‌های حمل و نقل در این بخش و قانونمند حرکت کردن، کنترل و ارزیابی بیان کرد.
 
سعدی تصریح کرد: باید راهکار بسیاری از این مشکلات را در خودمان ببینیم تا بتوانیم با توجه به افزایش جمعیت آینده شهرستان گرمسار و آرادان و شهر جدید 50 هزار نفری ایوانکی رونق بالایی را در این بخش داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ترکیب کردن شرکت‌ها در محل تجمع کالا و مراکز تجمع بار لازم است و باید با هماهنگی صنوف این اتفاق محقق شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.