بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

راه‌های روستاهای پرجمعیت البرز در اولویت توسعه و بهسازی‌

راه‌های روستاهای پرجمعیت البرز در اولویت توسعه و بهسازی‌

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از اجرای طرح توسعه و بهسازی راه‌های روستایی این استان بر اساس شاخص جمعیت این روستاها خبر داد.
 
حیدر نوروزی اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته جهت توسعه و بهسازی راههای روستایی استان محدود است و می‌بایست در هزینه‌کرد این اعتبارات اولویت بندی رعایت شود.
 
وی افزود: با توجه به این که بسیاری از روستاهای استان در مناطق کوهستانی و صعب العبور قرار دارند، بهسازی و ساخت راه‌های روستایی برای تردد ساکنان این روستاها به اعتبارات زیادی نیاز دارد.
 
نوروزی خاطر‌نشان کرد: اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری توسعه و بهسازی راه‌های روستاهایی است که از جمعیت بیشتری به نسبت سایر روستاهای استان برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد: جمعیت این روستاها غالبا ثابت است و ساکنان این روستاها حتی در فصول سرد نیز در منازل مسکونی خود حضوردارند و روستای خود را ترک نمی‌کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز یادآور شد: بر این اساس در سال جاری توسعه و بهسازی راه‌های روستاهایی با جمعیت 100 خانوار در اولویت نخست این اداره کل قرار دارد و پس از بهسازی راه‌های این روستاها، بهسازی راه‌های روستاهای با جمعیت 50 و 20 خانوار انجام می‌شود.
 
این مسئول افزود: در حال حاضر بهسازی راه‌های روستایی با جمعیت کمتر از 20 خانوار توجیه اقتصادی نداشته و صرفاً هزینه بر است.
 
مدیر‌کل راه و شهرسازی استان البرز در پایان گفت: امید است با افزایش اعتبارات و زیرساخت‌های این اداره کل در آینده‌ای نزدیک شاهد بهسازی و توسعه همه روستاها حتی در دورافتاده‌ترین نقاط استان باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.