بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

استقبال راهداران گلستان از مسافران نوروزی

تین نیوز | راهداران و عوامل راهداری راه و شهرسازی گلستان با حضور در مبادی ورودی و خروجی استان از نخستین مسافرانی كه همزمان با تحویل سال نو وارد استان شدند با توزیع شیرینی استقبال كردند و به آنان خوشامد گفتند.

به گزارش تین نیوز از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، این مراسم نمادین با حضور راهداران در ورودی شهرستان بندرتركمن در غرب استان برگزار شد.
مدیرکل راه وشهرسازی گلستان نیز، حلول سال جدید را به هم استانیها و هموطنان تبریك گفت و برای آنان سالی سرخوش از سلامتی و بهروزی را آرزو کرد.

"علی بخش رستمی" اظهارداشت: بر حسب برنامه ریزی های انجام شده، نیروهای راهداری در قالب 37 اكیپ راهداری و امدادی در ایام نوروز امسال، مراسم سال نو را در جاده ها و به دور از خانواده سپری می كنند تا ترددی ایمن و سالم را برای مسافران فراهم آورند.

وی ادامه داد: كاركنان راه و شهرسازی اعم از نیروهای ستادی و راهداری در ایام نوروز در حال آماده باش و كشیك هستند و مسافران و رانندگان در صورت بروز هر نوع مشكل و همچنین اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان و انتخاب كوتاهترین مسیر برای تردد می توانند در طول شبانه روز از طریق شماره تماس 5-01732223131 مركز مدیریت راه های استان، تلفن گویای 141 و سامانه پیامكی 1000141 با این عزیزان ارتباط برقرار كنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.