بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

بدهی هزار میلیاردی راه مازندران

بدهی هزار میلیاردی راه مازندران

تین نیوز | مدیر کل راه و شهر سازی مازندران خبر از طلب یک هزار میلیارد ریالی پیمانکاران راه و جاده سازی استان از این اداره کل داد.
 
ˈعلی اسد در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی افزود: 300میلیارد ریال از این طلبکاری ،مربوط به پیمانکاران راه روستایی است که به مرحله شکایت به مراجع قضایی نزدیک شده است .
 
وی با بیان اینکه بیشتر پیمانکاران طلب کار در حوزه راه سازی پروژه خود را تحویل داده و هم اکنون زیر بار ترافیک قرار دارد، اظهار داشت: پیمانکار جاده فرودگاه دشت نازی ساری که هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته و زیربار ترافیک رفته است ، حدود20میلیارد ریال طلب دارد.
 
مدیر کل راه و شهر سازی مازندران با بیان اینکه برای خرید تجهیزات و امکانات راه داری در سه محور مهم مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان نیاز به اعتبار زیادی است، بیان داشت: برای اینکه امنیت این جاده های مهم استان تامین شود استانداری باید در تخصیص اعتبار استانی به این اداره کل بیشتر توجه کند.
 
اسد خاطر نشان کرد: اگر استانداری نیمی از اعتبارات پروژه های راه سازی را از محل اعتبار استانی تامین کند، وزارت راه و شهرسازی بقیه اعتبار را پرداخت خواهد کرد.
 
مدیر کل راه و شهر سازی مازندران به اهمیت اتمام پروژه های مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: برای تامین امکانات و خدمات زیر ساختی آب ، برق ، گاز و آسفالت این طرح ها بر اساس مصوبات به اعتبار استانی نیاز داریم.
 
اسد بیان داشت: در حال حاضر حدود 800طرح راه و شهر سازی در مازندران وجود دارد.
 
مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از هفت هزارو 500کیلومتر راه روستایی است

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.