بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای مرمت راه‌های چهارمحال و بختیاری

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای مرمت راه‌های چهارمحال و بختیاری

تین نیوز | معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پس از سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به شهرکرد، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برای مرمت و رفع نواقص راه های استان اختصاص پیدا کرد.

گودرز امیری در نشست بررسی طرح های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد ، اظهار کرد : پس از ارائه طرح های فنی راهداری و کمبودهای موجود در استان ، از سوی وزارت راه و شهرسازی 400 میلیارد ریال برای روکش آسفالت جاده های اصلی ، مرمت محورهای ارتباطی بین استانی و حذف نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
 
وی افزود: حفر 5 دستگاه تونل در محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری به استان خوزستان و در مسیر شهرستان های کوهستانی ، نقش مهمی در کوتاه شدن مسیر و تسهیل در رفت و آمد دارد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکمیل این تونل ها و احداث محورهای ارتباطی طرفین جزء برنامه های اولویت دار مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری و مدیران وزارت راه و شهرسازی می باشند.
 
امیری گفت : در استان چهارمحال و بختیاری بیش از 3 هزار پیچ خطرناک و 500 کیلومتر جاده کوهستانی خطرناک وجود دارد که باید ایمن سازی ، مرمت و یا رفع شوند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.