بازدید سایت : ۴۶۱۰۶

شرایط فروش نقد و اقساط برای ۴ محصول کرمان موتور اعلام شد+قیمت

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول کرمان موتور ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط فروش نقد و اقساط برای ۴ محصول کرمان موتور اعلام شد+قیمت
تین نیوز |

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، شرایط فروش نقد و اقساط ۴ محصول کرمان موتور ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، بر اساس اطلاعیه فروش منتشر شده خودروی های  جک J4  ،  کی ام سی ایگل  ،  پیکاپ T9 و پیکاپ T8  به صورت نقد و اقساط و عرضه می شود. متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۱۷ مهر لغایت روز دوشنبه ۳۰ مهرماه با مراجعه به سایت فروش کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

قوای محرکه جک J4  از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) تشکیل شده است و از سری موتور های گرین جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را در کارنامه خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸لیتر و برای کاربری بیرون شهری و یا در جاده ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.

کی ام سی ایگل در بخش پیشرانه تفاوت چندانی با جک جی ۴ ندارد. در واقع پیشرانه این خودرو همان پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس است که می تواند ۱۰۴  اسب بخار  قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر  گشتاور  تولید کند با این تفاوت که تغییراتی نرم افزاری بر روی آن صورت گرفته است. جعبه دنده استفاده شده در کی ام سی ایگل، یک جعبه دنده از نوع  CVT  است که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو می رساند.

KMC T9  یا همان جک T9 یک موتور بنزینی ۲ لیتری  توربو شارژ  را در زیر کاپوت خود دارد که می تواند نهایت قدرت ۲۲۱  اسب بخار  و  گشتاور  نهایی ۳۸۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی ZF ، به تمامی چرخ ها منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توان به  سیستم کنترل پایداری ، سنسور نور، سنسور باران ، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش،  رادار نقطه کور، سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی ،  تهویه  اتوماتیک ،  کروز کنترل  و محدود کننده سرعت، اتوهلد ، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز ، ترمز اضطراری و… اشاره کرد.

کرمان موتور

کرمان موتور

کرمان موتور

کرمان موتور

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.