بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

◄ سرویس دهی اتوبوسرانی اهواز به دانش آموزان استثنایی/برخورد سازمان تاکسیرانی با سرویس های متخلف

اتوبوس هایی برای جابه جایی دانش آموزان استثنایی در بعضی نقاط اهواز در نظر گرفته شده است.

سرویس دهی اتوبوسرانی اهواز به دانش آموزان استثنایی/برخورد سازمان تاکسیرانی با سرویس های متخلف
تین نیوز |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: اتوبوس هایی برای جابه جایی دانش آموزان استثنایی در بعضی نقاط اهواز در نظر گرفته شده است.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حجت الله سلیمانی با اشاره به برنامه ریزی برای ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی، اظهار کرد: پیش بینی می شود سرویس های برای جابه جایی دانش آموزان مدارس استثنایی در بعضی نقاط اهواز از جمله چهارشیر که مرکز مدارس استثنایی اهواز است، میدان کارگر و میدان انقلاب برقرار شود.

سلیمانی افزود: والدین فرزندشان را به اولین خط حمل و نقل همگانی تحت پوشش سرویس مدارس استثنایی می رسانند و دانش آموزان ادامه مسیر را با این اتوبوس ها طی می کند.

وی در خصوص حمل ونقل دانش آموزان خاطرنشان کرد: تمام ون های خریداری و تاکسی ها نوسازی شده است که در قالب سرویس مدارس خدمات ارائه می دهند.

سلیمانی اضافه کرد: بیش از ۴۰ شرکت مدارس نیز ثبت شده اند و خانواده های متقاضی از طریق ثبت نام در سامانه سپند می تواند از خدمت سرویس مدارس استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه بازگشایی مدارس افزود: سال گذشته ایمن سازی در ۱۰۰ مدرسه حادثه خیز انجام شده است و امسال نیز طبق لیست این کار و نقاشی در مدارس را انجام می دهیم.

برخورد سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با سرویس های متخلف حمل و نقل دانش آموزان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: با هرگونه تخلف و افزایش نرخ در حمل ونقل دانش آموزان اهوازی برخورد قانونی خواهد شد.

امیر صفی خانی اظهار کرد: بر اساس سامانه سپند تاکنون ۴۴ شرکت برای خدمات حمل ونقل دانش آموزان ۶۵۰ مدرسه را زیر پوشش قرار داده اند و این شرکت ها با نرخ نامه مصوب در خصوص سرویس مدارس فعالیت می کنند.

صفی خانی با اشاره به اینکه سامانه سپند دوباره برای ثبت نام خانواده ها باز شده است، افزود: شرکت ها می توانند ۲۰ درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت در ماه اول از خانواده ها دریافت کنند و دریافت هر گونه مبلغ بیش از نرخ نامه مصوب تخلف است و والدین می توانند تخلفات را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع رسانی کنند.

وی عنوان کرد: تاکنون ۲۱۰۰ خودرو در سامانه سپند ساماندهی شده اند و پیش بینی می شود تا اول مهر این تعداد به ۳۰۰۰ خودرو افزایش پیدا کند.

صفی خانی تاکید کرد: از خانواده ها درخواست می شود برای جابجایی فرزندان خود از گرفتن خودروهایی که در سامانه سپند قرار ندارند خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.