بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

محورهای شرق استان سمنان ایمن تر می شود

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: راه های شرق استان سمنان ایمن تر می شود.

محورهای شرق استان سمنان ایمن تر می شود
تین نیوز |

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بیان کرد: راه های شرق استان سمنان ایمن تر می شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) با اشاره به اینکه در حوزه حفاظت و صیانت از حریم راه با برگزاری منظم جلسات کمیسیون ماده ۳ انعقاد ۱۲ قرارداد ایمنی انجام شده است، گفت: تهیه اسناد این تعداد مناقصه به ارزش ریالی ۸ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال است.

عمیدی با بیان اینکه یک هزارو ۲۸ کیلومتر از راه های شرق استان سمنان خط کشی انجام شده است، افزود: انجام خط کشی های افقی از مهم ترین علایم راهنمایی و رانندگی است که در افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه خط کشی ترافیکی یکی از مرسوم ترین علایم و تجهیزات کنترل ترافیک است، گفت: هدف از انجام آن کمک به برقراری نظم و ایمنی بیشتر در راه ها و آگاهی دادن به کاربران جاده ای است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از تهیه، نصب و تعمیر انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی، اخباری، اطلاعاتی، مسیرنما و... به تعداد ۲ هزار و ۶۳۵ عدد در کل حوزه استحفاظی شرق استان سمنان خبر داد و عنوان کرد: انجام اقدامات در راستای بهبود ایمنی در راه های شرق استان سمنان در هفت ماهه اول سال صورت گرفته است.

عمیدی با اشاره به اینکه گاردریل یکی از سازه های مهم در جاده است که سبب ایمنی بیشتر رانندگان می شود و به عنوان یک محافظ در بین دو حریم جاده نصب تا در صورت بروز حادثه ای، خودرو از جاده خارج نشود، اعلام کرد: تعمیر، ترمیم، مرمت و تهیه و نصب گاردریل و ایمن سازی سر حفاظ درطول محورهای حوزه استحفاظی شرق استان سمنان به طول ۶ هزار و ۴۹۰ متر انجام شده است.

وی با بیان اینکه اهمیت ارتقا و کیفی سازی روشنایی در محورهای استان از ضرورت ها است، بیان کرد: ۱۲۰ کیلومتر از مسیرهای حوزه استحفاظی شرق استان سمنان روشن شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با تأکید بر اینکه در راستای ایمن سازی راه با تجهیزات ترافیکی، به تعداد ۷ هزار و ۶۱۰ مورد در مقاطع پرتصادف این تجهیزات نصب شده است، گفت: تجهیزات ترافیکی نصب شده در مسیرهای حوزه استحفاظی شرق استان سمنان شامل استوانه ترافیکی، بازتابنده های نیوجرسی، چشم گربه ای، مخروط ایمنی و ... بوده است.

عمیدی با اشاره به اینکه در حوزه حفاظت و صیانت از حریم راه اقدامات خوبی در هفت ماهه اول سال صورت گرفته است، افزود: عقد ۱۲ مورد قرارداد به ارزش ریالی هشت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال از جمله این اقدامات بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.