بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

◄ تبریک انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و 5 تشکل ریلی دیگر به دکتر ذاکری مدیرعامل جدید راه آهن + سند

انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی به همراه 5 تشکل ریلی بخش خصوصی پیام تبریکی خطاب به دکتر جبار علی ذاکری مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند.

تبریک انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و 5 تشکل ریلی دیگر به دکتر ذاکری مدیرعامل جدید راه آهن + سند
تین نیوز |

انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی به همراه 5 تشکل ریلی بخش خصوصی شامل؛ انجمن صنایع ریلی، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی، انجمن دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن، انجمن مهندسی حمل و نقل ایران و کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار حمل و نقل ریلی پیام تبریکی خطاب به دکتر جبار علی ذاکری مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ذاکری
معاون محترم وزیر و مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت راه‌آهن ج.ا.ا.

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان سکان‌ دار بخش حمل‌ونقل ریلی کشور، از خداوند متعال برایتان موفقیت روزافزون و سربلندی آرزومندیم. خروج از بحران‌های موجود بخش، نیازمند ساختن تصمیمات درست و اجرای راهکارهای منطقی برای شرایط بحران است و با عنایت به سوابق درخشان، تجربیات ارزش‌مند و تحصیلات مرتبط آن جناب در حوزه حمل‌ونقل ریلی، امید داریم که با درایت و تدبیر جنابعالی و روحیه‌ی مشارکت‌ جویانه و مشورت‌ طلبانه‌ ای که از شما سراغ داریم، شاهد تحول جدی و رشد شاخص‌ های کلیدی عملکرد این صنعت باشیم.

بدون شک، صنعت حمل‌ و نقل ریلی می‌تواند نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی میهن عزیزمان ایفا نماید و از این روی، تشکل‌ های امضا کننده به نمایندگی از سرمایه‌گذاران، کارشناسان و ذی‌نفعان غیردولتی صنعت حمل‌ و نقل ریلی کشور، ضمن قدردانی از حسن انتخاب وزیر محترم راه و شهرسازی، آمادگی کامل خود را برای هم‌ اندیشی و همراهی با جناب‌عالی در راه‌بری این قطار پرارزش و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می نمایند.

تبریک انجمن ریلی به ذاکری

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.