بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تولید سوزن‌های ریلی قوس‌دار برای نخستین بار در کشور + عکس

مهندسان شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با استفاده از دانش فنی متخصصین ایرانی موفق به طراحی سوزن ساده و سوزن کراس اور استاندارد و سوزن کراس اور روی قوس با تراورس های بتنی شدند.

تولید سوزن‌های ریلی قوس‌دار برای نخستین بار در کشور + عکس

برای نخستین بار در کشور،  مهندسان شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (ایرید) واقع در استان آذربایجان شرقی با استفاده از دانش فنی متخصصین ایرانی و با مشارکت کارشناسان شرکت وسلو کوجیفر فرانسه، موفق به طراحی سوزن ساده و سوزن کراس اور استاندارد و سوزن کراس اور روی قوس با تراورس های بتنی و با مشخصات UIC54-R190-TG1/9-SKL و همچنین سوزن ساده با تراورس بتنی و با مشخصات UIC54-R110-TG1/9-SKL شدند.
 
به گزارش تین نیوز ، با تولید این سوزن کشورمان از واردات این محصول بی نیاز شده است.
 
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (IRID Co) در رابطه با دستاورد اخیر شرکت، گفت: این شرکت با اتکاء بر نوآوری و توانایی های مهندسین کوشا، خلاق و متخصص، به اصلی ترین زمینه های مهندسی و تکنولوژی تولید سوزن در زمینه طراحی مهندسی دست یافته است.

سوزن ریل


 
سیدکاظم طاهرزاده، ضمن بیان اینکه با طراحی و ساخت این سوزن ها، در سال های آتی شاهد صادر شدن این نوع سوزن به کشورهای همجوار خواهیم بود، افزود: شرکت گسترش صنایع ریلی ایران تایع موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا. ایران بوده در زمینه های طراحی و تولید های دوراهه راه آهن، قطارشهری ، مترو و سوزن های معدنی فعالیت می کند و توانسته بیش از 2 هزار دستگاه سوزن در انواع مختلف تحویل مشتریان نماید.
 

سوزن ریل


او در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه سوزن به مجموعه ای از ریل های استاندارد و مخصوص، صفحات اتصال ، قطعات ریخته گری و یا فورج و نورد شده و انواع تراورس و ... اطلاق می شود، بیان کرد: از این قطعات درخطوط و ایستگاه های راه آهن جهت تعویض مسیر قطارهای شهری و بین شهری استفاده می شود.
 
طاهرزاده همچنین گفت: شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با دو دهه تجربه موفق در زمینه تولید سوزن های مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی کشور، رافع نیاز راه آهن و مترو ها بوده و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع محصولات در خاورمیانه به شمار می رود.


 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.