بازدید سایت : ۳۱۴۹۴
عضو کمیته فنی شورای عالی ترافیک به تین نیوز خبر داد:

◄ طرح جامع حمل و نقل درون شهری بازنگری و به روز می شود

◄ طرح جامع حمل و نقل درون شهری بازنگری و به روز می شود

تین نیوز | عضو کمیته فنی شورای عالی ترافیک گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که در طرح جامع حمل و نقل درون شهری در نظر داریم، بازنگری و به روز رسانی مطالعات طرح جامع حمل و نقل است.

مهرداد نجفی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، افزود: در طرح جامع حمل و نقل درون شهری افق های بسیاری از طرح ها 15 تا 20 درصد طراحی شده و برخی طرح ها هم رو به اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از طرح ها نیز بازنگری اطلاعات آماری طرح جامع حمل و نقل در نظر گرفته نشده است، اما در واقع این اطلاعات نیازمند بازنگری است، چرا که همواره تحولاتی در شهر رخ می دهد که این تحولات حمل و نقل درون شهری را دستخوش تغییر می کند.

عضو کمیته فنی شورای عالی ترافیک با اشاره به اینکه برای طی کردن مراحل اولیه باید زمانی را اختصاص دهیم، بیان کرد: زمان بازنگری کامل این طرح هنوز مشخص نشده است، ولی بناست تا این بازنگری انجام شود و با مدیریت جدید دبیرخانه شورای عالی ترافیک این بحث مطرح و بازنگری صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این در حالی است که بحث حمایت از سیستم های حمل و نقل عمومی را بیش از دو سال است که مطرح کرده ام و در حال پی گیری آن هستم تا از توسعه شبکه بزرگراهی اجتناب شود.

نجفی با بیان اینکه در این سال ها به اندازه کافی شبکه بزرگراهی توسعه یافته و دیگر صلاح نیست که بیش از این افزایش یابد، اظهار کرد: بنابراین در بازنگری های طرح جامع حمل و نقل درون شهری باید به توسعه حمل و نقل عمومی اشاره و تاکید شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.