بازدید سایت : ۸۳۱۳۷
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ اداره شهر تهران؛ از مدیریت یکپارچه تا منطقه ای

◄ اداره شهر تهران؛ از مدیریت یکپارچه تا منطقه ای
|

تین نیوز | عضو اتاق فکر شهرداری گفت: منطقه ای شدن دستگاه های اجرایی شهر تهران با در نظر گرفتن مصالح شهروندان می تواند کاری پسندیده باشد.

شاهرخ ظهرابزاده در گفتگو با تین نیوز افزود: در صورتی که وظایف دستگاه های مختلف در سیستم اصلاح مدیریت شهری دچار تداخل نشود می توان آن را در مناطق 22گانه تهران به کار بست.

وی با اشاره به این مطلب که تهران، شهری است که نگاه به امور آن باید فراتر از منطقه و یک حوزه باشد اظهار داشت: بر اساس مصالح و امور رفاهی و اجتماعی قطعا برای انجام این مهم باید میان دستگاه های مختلف هماهنگی مطلوبی صورت گیرد.

ظهرابزاده تاکید کرد: تجربه نشان داده که تداخل در اداره امور کلان شهری چون تهران میان دستگاه های اجرایی اجتناب ناپذیر است. به طور مثال دخالت پلیس در حوزه حمل و نقل شهری بنا به اقتضا و مصالح ترافیکی در سطح شهر تهران از این گونه موارد می تواند باشد.

وی با بیان اینکه این گونه موارد به وفور در اداره شهر تهران مشاهده می شود، تصریح کرد: در صورت وجود زیر ساخت ها دلیل ندارد مدیریت یکپارچه به اداره امور تهران بپردازد زیرا قطعا پسندیده تر است مباحثی که نیاز به تفکیک دارند جداگانه مدیریت شوند.

ظهرابزاده اظهار داشت: در نظر گرفتن نسخه ای واحد برای کلیه مناطق تهران چه به صورت جامع و یا منطقه ای قطعا عملی نخواهد بود کما اینکه این طرح می تواند مزایایی نیز به همراه داشته باشد.        

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.