بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

در «مهمان هفته» چه گذشت…

در «مهمان هفته» چه گذشت…

تین نیوز | نخستین نشست گفتگو با مسئولان شرکت فرودگاه‌ها با عنوان "مهمان هفته" در سالن اجتماعات ستاد شرکت با حضور علی اکبر دلوریان‌زاده مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی و با پرسشگری خبرنگاران روابط عمومی برگزار شد.

به‌گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مدیرکل خوزستانی و47 ساله شرکت که تجربیات زیادی از فعالیت در وزارت امور خارجه، وزارت دفاع ، سازمان امور اداری و استخدامی، نهاد ریاست جمهوری و چند سنگر دیگر را در کوله بار خود دارد، در این نشست صمیمی به پرسش‌هایی که ذهن خبرنگاران و بعضا همکاران شرکت را به خود مشغول کرده بود، پاسخ داد.

در این مجال چکیده ای از اظهارت مدیرکل آموزش وتوسعه نیروی انسانی را خواهید خواند. مشروح این نشست در روزهای آینده در پورتال شرکت فرودگاه‌ها منتشر خواهد شد.

متاسفانه از اخلاق حرفه‌یی فاصله گرفته‌ایم. با نگاهی خیرخواهانه و برنامه‌ریزی درست باید سرمایه انسانی را کامل کنیم تا به اخلاق حرفه‌یی دست یابیم.

ارتباط موثر را یکی از راه‌های مقابله با ساختارهای نادرست و غیر رسمی می دانم و برای این کار تلاش کرده‌ام از طریق ملاقات‌های عمومی و جلسات گفتگو، پیام‌رسانی، نظرسنجی، ارتباط ایمیلی و تلگرامی نظرات همکاران را دریافت کنم.

آزمون آینده نیروهای شرکت در واقع یک آزمون معمولی نیست بلکه یک ارزیابی به شمار می آید که قصد داریم از طریق آن ویژگی‌های شخصی و حرفه‌یی افراد را مشخص کنیم. بنابر این تفکر قبولی یا رد شدن در این ارزیابی یا آزمون تفکری غلط است  و مدنظر ما نیست. این ارزیابی فقط یک پنجم مرحله آزمون به حساب می آید.

کسی نگران شغل خود نباشد، هیچکس بیکار نمی‌شود اما ممکن است کارفرماها تغییر کنند، حقوق هیچکس ضایع نخواهد شد و کسی اخراج نمی شود. تضمین‌های قانونی برای رعایت حق و حقوق کارکنان به ما داده شده است.

برابری حقوق و مزایای شغل‌ها مد نظر مدیرعامل شرکت است و ما امسال برای رسیدن به این مهم شرکت‌ها را موظف خواهیم کرد شاخص‌های حقوقی و طبقه بندی‌ها را رعایت و قراردادها را تجمیع و طبقه‌بندی کنند.

اگر احساس کنیم پیمانکاری از رفتار همراه با کرامت انسانی عدول کرده، با او برخورد خواهیم کرد و دیگر از تمدید قرارداد با این دسته خبری نخواهد بود، ضمن اینکه تخلف پیمانکار را به مراجع قانونی گزارش خواهیم کرد.

براساس مواد 166 و 161 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، کارکنان بخش عملیاتی فرودگاه امام خمینی(ره) زیر مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باقی خواهند ماند.

اتفاقات جاری شرکت اگر بر اساس تغییر قانون پیش برود، موضوعات خوبی روی خواهد داد. اکثر همکاران پیمانی شرکت به رسمی تبدیل وضعیت خواهند یافت.

برای تشکیل تعاونی مسکن کارکان شرکت فکرهایی کرده‌ایم و طرحی در این زمینه در هیات مدیره شرکت مطرح است.

برگزاری نشست میهمان هفته کار بسیار جذاب و خوبی است و من در این رابطه به مسئولان روابط‌عمومی تبریک می گویم. یکی از مهمترین گفتگوها میان مسئولان و مردم، گفتگوهای اطلاعاتی است که هم مردم می‌گویند چه می‌خواهند و هم مسئولان در زمینه‌های مورد نیاز برنامه‌ریزی می‌کنند.

رئوس برنامه‌های اینده شرکت عبارت است از: ساماندهی نیروی انسانی، ارتقاء سطح علمی و مهارت کارکنان، تربیت مدیران آینده، طراحی نظام جامع آماری کارکنان، باز طراحی حرفه‌یی مشاغل، تدوین و اجرای نظام‌های جبرانی خدمت مشاغل کلیدی و ویژه و تدوین قانون خاص و دستورالعمل‌های ذیل آن.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.