بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ روایت یک شاهد عینی از حادثه‌‌‌ای که در محوطه وزارت راه‌و‌شهرسازی رخ داد

این حادثه برای ما تداعی‌کننده حادثه دانشگاه علوم تحققیات بود و اگر سرعت مینی بوس به‌ واسطه ترکیدگی لاستیک آن گرفته نمی‌شد حتما در اتوبان همت سقوط می‌کردیم.

روایت یک شاهد عینی از حادثه‌‌‌ای که در محوطه وزارت راه‌و‌شهرسازی رخ داد
تین نیوز |

محوطه دورتادور وزارت راه و شهرسازی که محل عبور سرویس‌های کارکنان چند سازمان است از نظر ایمنی در وضعیت خوبی نیست و بدون حصار و گاردریل رها شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز سرویس کارکنان وزارت راه و شهرسازی از مبدا جنت‌آباد به مقصد وزارت راه و شهرسازی روز گذشته با حادثه برخورد با پراید و دو قدمی سقوط در بزرگراه همت مواجه شد.

یک شاهد عینی در خصوص جزییات این حادثه که شنبه رخ داده و به دلایلی رسانه‌ای نشده است؛ به خبرنگار ما گفت: محوطه دورتادور وزارت راه و شهرسازی که محل عبور سرویس‌های کارکنان چند سازمان است از نظر ایمنی در وضعیت خوبی نیست و بدون حصار و گاردریل رها شده است.

او خبر داد که روز گذشته وقتی خودرو کارکنان وزارت راه و شهرسازی به این محوطه رسید و درست قبل از پیاده کردن سرنشینان خود برای این‌که به پراید پارک شده داخل محوطه نخورد به سمت راست منحرف می‌شود و اگر ترکیدگی لاستیک در پی برخورد با گلدان‌های بتنی رخ نمی‌داد این خودرو به داخل بزرگراه همت سقوط می‌کرد.

او در خصوص علت تصادف خودروی حامل کارکنان وزارت راه و شهرسازی با پراید و انحراف به سمت اتوبان همت، گفت: درحالی که پراید در محوطه پارک بود ناگهان راننده پراید در را باز می‌کند و راننده اتوبوس با این هدف که به پراید نخورد به سمت راست منحرف می شود و روی گلدان‌های بتنی در محوطه می‌رود.

به گفته این شاهد عینی این حادثه منجر شد که یکی از کارکنان وزارت‌خانه از ناحیه کمر و یکی از ناحیه سر دچار مصدومیت و شکستگی شود.

او گفت: این حادثه برای ما تداعی‌کننده حادثه دانشگاه علوم تحقیقات بود و اگر سرعت خودروی سرویس به‌‌واسطه ترکیدگی لاستیک آن گرفته نمی‌شد حتما در اتوبان همت سقوط می‌کردیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.