بازدید سایت : ۴۷۶۵۶

سوء استفاده رسانه های خارجی از بی توجهی مسئولان دولتی و صنفی به رانندگان و کامیونداران

این شایعه سازی هایی که از سوی رسانه های خارجی منتشر می شود، حکایت از عدم توجه کافی مسئولان دولتی و صنفی به خواسته های به حق صنفی رانندگان و کامیونداران کشور دارد.

تین نیوز |

دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان با بیان این که این روزها صنف رانندگان و کامیونداران و حمل و نقل شاهد شایعه پراکنی های  رسانه های خارجی و تهدیدهای خطرناک برخی افراد خارج از حمل و نقل و صنف است، گفت: این اولین و آخرین بار نیست که چنین اتفاقی برای صنف رانندگان و کامیونداران و حمل و نقل جاده ای رخ داده می دهد..

به گزارش تین نیوز ، خداداد بکرانی افزود:  تمام این شایعه سازی هایی که از سوی رسانه های خارجی منتشر می شود، حکایت از عدم توجه کافی مسئولان دولتی و صنفی به خواسته های به حق صنفی رانندگان و کامیونداران کشور دارد.

وی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و  در ادامه برخی از مشکلات رانندگان و کامیونداران را به شرح زیر برشمرد:

- عدم شفاف سازی و واقعی شدن نرخ کرایه های حمل

- بی توجهی به نیازهای اولیه ناوگان و معیشت راننده

- وجود لابی ها و دلال های بار در حمل و نقل جاده ای و ایجاد رقابت کاذب بین رانندگان

- عدم نظارت بر اجرای دقیق مصوبات و بخشنامه های صادر شده از طرف سازمان راهداری

- عدم بهره وری درست از سرمایه گذاری در حوزه ناوگان در صنعت حمل و نقل جاده ای و زیان ده بودن آن

- عدم ساماندهی و برنامه ریزی درست جهت بیمه های تامین اجتماعی و تکمیلی رانندگان

- عدم توجه به مشقات و سختی کار و شرایط بازنشستگی رانندگان و معضلات پیرامون آن  

- عدم نظارت کافی بر شرایط جاده های مواصلاتی و خرابی جاده ها

این مقام صنفی همچنین با طرح این سوال که چه زمانی از خواب غفلت بیدار خواهیم شد، عنوان کرد: باید به داد حمل و نقل جاده ای رو به افول و بدون بازده رسید.

وی تاکید کرد: تنها با ورود ناوگان چند میلیاردی نمی شود برای چنین مجموعه بی برنامه ای معجزه کرد.

بکرانی افزود: تنها با آسان تر کردن شرایط تمدید و صدور پروانه فعالیت شرکت های حمل و نقل طبق بخشنامه های قبل و منسوخ شده نمی توان شاهد پیشرفت در این صنعت بود.

دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان ادامه داد: با توجه کافی به خواسته های به حق صنفی و رسیدگی به معضلات و پیگیری آن تا رفع موانع موجود، می توان حمل و نقل و صنف رانندگان و کامیونداران را از تهدیدات شکل گرفته و دام های پهن شده از طرف بدخواهان و افراد سودجو و رسانه های خارجی که می تواند تهدیدی جدی تلقی شود، نجات داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده پاسخ

    بعدازسال 97قرار بود هشت سال سنوات72تا80راننده گان راباراهکاری کامل نمایند وسختی کار رااجرایی نمایند ولی فقط درحد حرف وسخن باقی ماند لطفا پیگیری نماید تا به سرانجام برسد

  • راننده پاسخ

    با سلام رسانه خارجی چه ربطی به کار ما رانندگان دارد ما از مسئولین محترم خودمان انتظار کمک کردن و با سابقه ۲۵ سال و سن ۵۵ بازنشستگی داریم چون واقعا توان کار کردن نداریم شما ربطش میدهید به رسانه های خارجی به داد ما رانندگان برسید