بازدید سایت : ۳۱۶۸۷

۷۲۴ متر از تونل آزادی ایلام حفاری شد

عملیات حفاری تونل دوم آزادی به طول سه هزار و ۲۰۰ متر در حال اجراست که از سمت ایلام تا کنون ۵۷۲ متر حفاری صورت گرفته و از سمت سرابله نیز ۱۵۲ متر حفاری انجام شده است.

۷۲۴ متر از تونل آزادی ایلام حفاری شد
تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات حفاری تونل دوم آزادی به طول سه هزار و ۲۰۰ متر در حال اجراست که از سمت ایلام تا کنون ۵۷۲ متر حفاری صورت گرفته و از سمت سرابله نیز ۱۵۲ متر حفاری انجام شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فرشاد دوستی روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون توسعه راه ها، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از برخی از زیرساخت های بخش راه استان ایلام اظهار کرد: پیشرفت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل و مسکن استان ایلام در سال های اخیر شتاب قابل توجهی داشته و توجه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت های حمل و نقل و مسکن کم نظیر بوده است.

دوستی افزود: با وجود اهمیت محور ایلام- ایوان- کرمانشاه عمده تردد مسافرین و کامیون های حمل کالا به استان و در نهایت کشور عراق از طریق محور ایلام- حمیل- کرمانشاه صورت می گیرد و این مهم باعث شد که توسعه این محور به چهار خطه از سال های گذشته شروع و تا کنون ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه های مهمی در محور ایلام حمیل کرمانشاه چون احداث تونل دوم آزادی، عملیات چهار خطه کردن مسیر در چند نقطه و همچنین احداث ۲ تقاطع غیرهمسطح کارزان و محور قدیم سرابله که پیمانکاران در این طرح ها مشغول عملیات اجرایی هستند.

وی افزود: عملیات حفاری تونل دوم آزادی به طول سه هزار و ۲۰۰ متر در حال اجرا است که از سمت ایلام تا کنون ۵۷۲ متر حفاری صورت گرفته و از سمت سرابله نیز ۱۵۲ متر حفاری انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: تلاش ما این است تا با همکاری پیمانکاران پروژه چهار خطه کردن قسمت های مهمی از مسیر ایلام تا شباب تا اربعین سال جاری تکمیل و زیر با ترافیک قرار گیرد.

دوستی با اشاره به احداث تقاطع جاده چشمه چاهی- سفید خانی شهرستان سیروان بیان کرد: پی گیری های لازم برای احداث این تقاطع به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار اجرای این پروژه عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.