بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

◄ تور یک روزه با قطار کجا بریم؟

اگر هوس سفر به طبیعت کردید اما ماشین شخصی ندارید و پول زیادی هم در بساط تان نیست تورهای یک روزه با قطار بهترین پیشنهاد برای شماست.

تور یک روزه با قطار کجا بریم؟
تین نیوز |

 اگر هوس سفر به طبیعت کردید اما ماشین شخصی ندارید و پول زیادی هم در بساط تان نیست تورهای یک روزه با قطار بهترین پیشنهاد برای شماست.

به گزارش تین نیوز، قطار یکی از ایمن ترین روش های حمل ونقل محسوب می شود. بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، احتمال مرگ و آسیب شدید در یک سانحه قطار در مقایسه با سایر روش های حمل ونقل بسیار کمتر است.

سفر با قطار یک فرصت عالی برای دیدن مناظر زیبای اطراف است. با توجه به سرعت متوسط و مسیرهای فوق العاده زیبا راه آهن، در مسافرت با قطار شما می توانید مناظر طبیعی و شهری را در طول مسیر و از نزدیک مشاهده کنید. پس اگر قصد زدن به دل طبیعت و فارغ شدن از شلوغی و هیاهوی شهری با قطار سفر کنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی جاذبه های گردشگری محور کرمان – بندرعباس

چگونه از مسیر مشهد به گلستان و گیلان برویم

با قطار به کدام شهرها تور داریم؟

 سفرها با قطار به نقاط مختلف در مسیرهای راه آهن ایران در حال حاضر وجود دارد که در قالب تورهای چند روزه توسط مجریان تورهای قطار به گردشگران ارائه می شود.

اگر قصد سفر چند روزه را دارید می توانید سفر با قطار به شهرهای قشم، جزیره هرمز، لرستان، یزد، خوزستان، تبریز، کرمان، چابهار و نیز کردستان را تجربه کنید.

قطار گردشگری

 مسیر تورهای یک روزه به شمال

تور قطار شمال ( قطار سوادکوه، قطار لفور، قطار شیرگاه، قطار ورسک و برنجستانک )، تور قطار رشت، تور قطار قزوین، تور قطار زنجان، تور قطار گرمسار از جمله تورهای یک روزه هستند که با این وسیله امن و راحت می توانید از طبیعت و زیبایی های مسیر لذت ببرید.

قیمت تور ریلی

قیمت تورهای ریلی چند ؟

قیمت تورهای ریلی یک روزه که معمولا به شهرهای شمالی از مسیر راه آهن تهران پیش بینی شده در بازه قیمتی بین یک میلیون و 500 تومان تا 2 میلیون تومان بسته به دوران پیک سفر متغیر است.

قیمت تورهای ریلی چند روزه به شمال، شمال غرب، غرب و شهرهای جنوبی و مرکزی ایران از حداقل یک میلیون و 900 هزار تومان شروع می شود و معمولا برای 5 روز سفر ریلی در حدود 7 میلیون تومان هزینه باید کرد.

 

قیمت تور ریلی

 

قیمت تور ریلی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.