بازدید سایت : ۳۷۸۲۷

◄ درخواست عباس آخوندی برای حضور در جلسه شورای نگهبان و دفاع از خود

عباس آخوندی دواطلب رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در نامه ای به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، درخواست کرد در مهلت قانونی مقرر در جلسه شورا حضور یافته و توضیحات لازم را در دفاع از خود بیان کند.

درخواست عباس آخوندی برای حضور در جلسه شورای نگهبان و دفاع از خود
تین نیوز |

عباس آخوندی دواطلب رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در نامه ای به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، درخواست کرد در مهلت قانونی مقرر در جلسه شورا حضور یافته و توضیحات لازم را در دفاع از خود بیان کند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این نامه که تصویر آن در کانال تلگرامی  عباس آخوندی منتشر شده ( تصویر پیوست) آمده است: به موجب قانون لزوم رسیدگی دقیق به شکایات دواطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات مختلف مصوب 30 مهر 1378 مجلس شورای اسلامی و تصویب نهایی در 22 آبان 1378 مجمع تشخیص مصلحت ، به نظر آن شورا اعتراض دارم. به موجب تیصره 2 این ماده واحده، شورا موظف است در صورت تقاضای دواطلبان رد صلاحیت شده ، توضیحات و دفاعیات آنان را استماع نماید.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: احتمال می دهم برخی گزارش های رسیده به آن شورا ابهام هایی را در ذهن برخی اعضای محترم آن شورا ایجاد کرده باشد. بر این اساس تمایل دارم که از حق قانونی خود و رای دهندگان در جلسه رسمی آن شورا دفاع کنم. از این ردو درخواست دارم که در مهلت قانونی مقرر در جلسه شورا حضور یابم و توضیحات لازم را ارایه کنم.

تصویر نامه عباس آخوندی به آیت الله جنتی:

نامه عباس آخوندی به شورای نگهبان

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    بنشین وتماشا برار

  • سیدمجید

    سلام علیکم
    اگر عباس آخوندی را بخاطر ترک فعلها و تخلفات و جرمهای مرتکب شده اش محاکمه و مجازات میشد حالا بخودش جسارت سر بالا کردن نمیداد. سالهای سال بخاطر اینکه به همراه ناطق نوری و شهیدی سه داماد رسولی محلاتی بوده از بورس پارتی و بدون کوچکترین قابلیت فردی بر مسند وزارت تکیه زده و کوچکترین احساس مسِوولیت هم نمیکند.

  • آرش

    عباس آخوندی با توجه به گذشته درخشان مدیریتی بهتره خودش رو بازنشسته کنه و امید به وزارت رو به خاطره ها پیوند بزنه . انشالله که هرگز هیچکدام از وزرای سابق دولت روحانی مسئولیت پارکبانی رو هم نداشته باشند چون افتضاح بودند در تمامی. بخش های صنعت و بهداشت ودرمان

  • مهدی

    متاسفانه اینا دورو بر دکتر پزشکیان هستند.
    یادش رفته گفت خدارو شکر می کنم یک‌احر روی آجر نگذاشتم.
    ظریف هم برحام رو‌جوری امضا کرد که نه میشه اجرا کنی چون میشه ازش در بیایی. و‌خساذت محض است وتحریم ها ذو‌چند ماه تعلیق کرد و لغو نکرد.
    جهانگیری هم ارز رو داد به اونایی که نباید بده و طلا. هم‌فروخته واز کشور خارج شد. جهرمی و نعمت زاده و... که خدا از سرشان نگذرد.
    برنامه هم بی برنامه. چون نه امار میدانست ونه راه حل داشت. گفته بودن سکوت کن وکلی بگو.
    چقدر ما مردم زود فراموش می کنیم .

  • ناشناس

    بهتره دنبال دفاع از خودش پیش خدا باشه

  • مهدی

    رد صلاحیت کمترین کاری بود که در قبال این خائن به مستضعفین انجام شد.

  • آدمیزاد

    این آقا بهتره که تائید نشد