بازدید سایت : ۳۵۴۱۵

◄ تاکسی های فرودگاه مهرآباد ساماندهی می شوند

رسیدگی به فعالیت تاکسیرانان و مسائل ترافیکی فرودگاه مهرآباد

تاکسی های فرودگاه مهرآباد ساماندهی می شوند
تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بر برنامه ریزی دقیق برای اجرای ساماندهی ترافیکی، اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی جایگاه تاکسی داران فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید بشیری با اشاره به اهمیت ساماندهی جایگاه فعالیت تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد تاکید و اظهار کرد: ساماندهی رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکسیرانان در تماس مستقیم با مسافران هستند و روزانه حجم بالای تردد مسافران در فرودگاه انجام می شود.

بشیری با اشاره به اهمیت رفع ترافیک محدوده فرودگاه مهرآباد، افزود: لزوم حل موضوعات ترافیکی و حوزه حمل و نقل مجموعه فرودگاه از دیگر موضوعات مهم است و لازم است طی یک اقدام هماهنگ میان فرودگاه و تاکسیرانی عملیاتی شده که اثرات مطلوبی در بهبود فرآیند و تسهیل رفت و آمد مسافران خواهد داشت.

وی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی در فرودگاه مهرآباد بیان کرد: برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شود تا بتوانیم خدمات مطلوب تری هم به رانندگان و هم مسافران ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران تصریح کرد: نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی های فعال فرودگاه نیز در برنامه ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی باید مورد توجه دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه بازدید از محل جایگاه تاکسی ها و اهمیت تامین زیرساخت ها عنوان کرد: زیرساخت هایی وجود دارد و در همین راستا نیازمند تقویت آن و موضوعاتی چون نصب سایه بان در محل جایگاه تاکسی های فرودگاه بیش از گذشته با توجه به ورود هوای گرم احساس می شود. سازه های موقت و ثابت می تواند کمک دهنده و تسریع کننده در ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی داران فرودگاه مهرآباد شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرماندار تهران خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی داران فرودگاه مهرآباد صورت پذیرد و در همین راستا طرح ریزی مناسب باید صورت گرفته تا خدمات مطلوب هم برای رانندگان تاکسی و هم مسافران انجام پذیرد.

وی یادآور شد: شهرداری در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام آمادگی کرده که با طرح ریزی انجام شده، برنامه های عمرانی و اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز آمادگی شهرداری تهران را در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام و اظهار امیدواری کرد که با طرح ریزی انجام شده، برنامه های عمرانی و اجرایی آن آغاز شود. 

در این نشست بر لزوم اجرای برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد، تلاش برای ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی داران فرودگاه مهرآباد،اهمیت تامین و تقویت زیرساخت های موجود سازه های موقت و ثابت همچون نصب سایه بان در محل جایگاه تاکسی های فرودگاه، اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی داران فرودگاه مهرآباد، توجه به نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی های فعال فرودگاه نیز در برنامه ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی تأکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.