بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

◄ ماجرای حادثه آتش سوزی در فرودگاه مهرآباد چه بود؟/فوت ۳ نفر در آتش سوزی شادآباد/ بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد!

در پی مشاهده دود در غرب تهران به علت آتش سوزی بازار آهن شادآباد، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت که هیچ نوع حادثه ای در فرودگاه مهرآباد یا اطراف آن رخ نداده و عملیات پروازی به صورت طبیعی در حال انجام است.

ماجرای حادثه آتش سوزی در فرودگاه مهرآباد چه بود؟/فوت ۳ نفر در آتش سوزی شادآباد/ بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد!
تین نیوز |

در پی مشاهده دود در غرب تهران به علت آتش سوزی بازار آهن شادآباد، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت که هیچ نوع حادثه ای در فرودگاه مهرآباد یا اطراف آن رخ نداده و عملیات پروازی به صورت طبیعی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، دقایقی پیش فیلمی در فضای مجازی با عنوان آتش سوزی یا انفجار در جنوب غربی تهران منتشر شد که ظاهرا مربوط به بازار آهن شادآباد است.

در این خصوص جلال ملکی ـ سخنگوی سازمان آتش سوزی اعلام کرد: دودی که در قسمت غرب تهران مشاهده می شود، ناشی از حریق گسترده در چند باب انبار و مغازه چسب و لوله در بازار آهن شادآباد است.

حادثه مذکور این شائبه را ایجاد کرد که ممکن است آتش سوزی در اطراف فرودگاه مهرآباد رخ داده باشد.

در این خصوص جعفر یازرلو ـ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در فرودگاه مهرآباد هیچ گونه صدایی شنیده نشده و صدایی هم گزارش نشده است. عملیات پروازی و سطوح پروازی نیز در حالت طبیعی در حال انجام است.

وی افزود: حادثه ظاهرا مربوط به بازار آهن شادآباد است.

علت آتش سوزی بازار آهن شادآباد چه بود؟

یکی از مغازه داران بازار آهن شادآباد علت آتش سوزی در بازار آهن شادآباد را توضیح داد.

او گفت: ساعت حدود 2 بعدازظهر بود و ما در مغازه بودیم که متوجه آتش سوزی شدیم. ظاهرا فردی در حال جوشکاری بوده و زیر پایش مقداری تینر و گونی مخصوص ایزوگام بوده که جرقه های جوشکاری روی آنها ریخته و آتش گرفته بود. شاهدان تلاش کرده بودند آتش را خاموش کنند اما چون مواد قابل اشتعال در آنجا بود و به خاطر وزش باد، آتش به سرعت گسترش پیدا کرد و در چشم بر هم زدنی تبدیل به یک حریق هولناک شد.

این شاهد عینی ادامه داد: ما در کار فروش پکیج و رادیاتور هستیم و بقیه مغازه ها هم بیشتر مربوط به مصالح و لوازم ساختمانی هستند. خیلی از مغازه های اینجا بیمه نبودند. چون بیمه به دلیل اینکه اجناس مغازه ها بیرون از مغازه قرار داشتند، آنها را بیمه نمی کرد. مغازه ما هم به همین دلیل بیمه نبود و حدود 5 میلیارد تومان کالایی که داخل مغازه و داخل انبار و مقابل مغازه داشتیم خاکستر شد.

وی توضیح داد: شدت آتش سوزی به حدی بود که ستون های مغازه ها ذوب شدند و حدود 50 مغازه فروریخته و تبدیل به آوار شده اند. بعضی از آنها دوطبقه بودند و بعضی زیرزمین داشتند که داخل همه آنها پر از کالا بود و حالا همه مغازه داران با ضررهای میلیاردی روبه رو شده اند.

فوت ۳ نفر در آتش سوزی شادآباد/ بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد

دادستان تهران با حضور در محل حادثه آتش سوزی محله شاد آباد دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

پس از وقوع آتش سوزی در محله شادآباد، علی صالحی دادستان تهران به همراه دو تن از معاونین خود در محل حادثه حاضر شد و دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

علی صالحی علاوه بر حضور در محل آتش سوزی، یکی از معاونین خود را که سرپرست دادسرای منطقه یافت آباد است، مامور کرد تا زمان اطفای کامل حریق و امدادرسانی در محل حضور داشته باشد.

گفتنی است، در پی آتش سوزی در محله شادآباد 3 نفر فوت کرده اند که با دستور دادستان تهران، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر تا نسبت به صدور دستورات قضایی اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.