بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

سوخت استاندارد یورو ۴ در راه گرگان

برای اولین بار در استان گلستان با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان به زودی گازوییل استاندارد یورو چهار در گرگان عرضه می شود.

سوخت استاندارد یورو ۴ در راه گرگان
تین نیوز |

برای اولین بار در استان گلستان با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان به زودی گازوییل استاندارد یورو چهار در گرگان عرضه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: برای اولین بار در استان گلستان با پیگیری های صورت گرفته به زودی گازوییل استاندارد یورو چهار در گرگان عرضه می شود.

احمدعلی سالاری افزود: سازمان حمل و نقل با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان، استفاده از سوخت استاندارد یورو چهار ویژه اتوبوس های درون شهری را در دستور کار خود قرار داد و بر همین اساس با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان گلستان به زودی این نوع سوخت در جایگاه سوخت سازمان حمل و نقل عرضه خواهد شد.

سالاری همچنین از طراحی و ساخت مخزن ذخیره سوخت یورو چهار در پارکینگ اتوبوس ها خبر داد و گفت: این مخزن با گنجایش ۵۰ هزار لیتر و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال طراحی و ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.