بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ایستگاه‌های راه آهن کشور بازسازی می‌شود

تین نیوز | مدیرکل سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدمت بالای راه آهن در ایران، گفت: امسال در برنامه داریم ایستگاه‌های راه آهن کشور را بازسازی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شمال، ابراهیم محمدی در دومین جشن همدلی خانواده های آموزگار لکوموتیورانان نواحی راه آهن ایران در مجتمع رفاهی فرهنگی فرح آباد ساری اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی فرهنگی برای آموزگار لکوموتیورانان راه آهن، برای ایجاد دلگرمی و نشاط در محیط خانواده و ایجاد انگیزه جهت ارتقا ایمنی در راه آهن است.
 
وی با اشاره به ضرورت و نقش همدلی خانواده ها با همسران که در شرایط سخت کار در محیط راه آهن قرار دارند، افزود: راه آهن رفع مشکلات آموزشی و برگزاری مستمر این دوره ها با شیوه جدید با حضور خانواده ها را در دستور کار قرار داده است.
 
محمدی با اعلام اصلاح ساختار مزایای حقوقی کیلومتراژ در مشاغل سیر و حرکتی راه آهن خاطرنشان کرد: راه آهن همواره به دنبال استقرار بالای ایمنی در همه زیربخش ها بویژه سیر و حرکت، ناوگان و خطوط است.
 
وی بیان کرد: در این زمینه بازسازی ایستگاه ها، تعمیرات ناوگان، بهسازی خطوط و سیر مکانیزه قطارها را در اکثر محورها در دست اقدام داریم.
 
محمدی افزود: با تاکیدات مدیریت راه آهن با عنایت به اینکه تلاش آموزگاران موجب ارتقا ایمنی بطور مستقیم می شود سازمان با پیگیری مستمر نسبت به اصلاح  ساختار مزایای کیلومتراژ  مشاغل سیر و حرکتی درصدد افزایش انگیزه های کاری و رفع دغدغه های آنان است.
 
در دومین دوره کارگاه آموزشی دو روزه آموزگار لکوموتیورانان نواحی راه آهن، 12 ساعت کلاس آموزشی با عناوین اصول مربی‌گری و تدریس، روانشناسی کار و خانواده و ارتباط موثر برگزار و از آموزگاران برگزیده قدردانی شد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.