بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

آزادسازی خرمشهر نماد صف آرایی شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی بود

رحمت اله مه آبادی گفت: این عملیات همچنین نمادی از مقاومت بود و نشان داد که مردم به انقلاب و رهبر فرزانه خود وفادار هستند.

آزادسازی خرمشهر نماد صف آرایی شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی بود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در خرداد سال 1361 تبلور و نماد صف آرایی شرق و غرب در برابر انقلاب اسلامی بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رحمت اله مه آبادی در این مراسم که امروز(چهارشنبه) در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، افزود: این عملیات همچنین نمادی از مقاومت بود و نشان داد که مردم به انقلاب و رهبر فرزانه خود وفادار هستند.

در این مراسم که علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری و سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان و جمع زیادی از مدیران و کارکنان صنعت هوایی کشور نیز حضور داشتند، مه آبادی با بیان اینکه فتح خرمشهر منحصر بفرد و نقطه اوج دفاع مقدس بود تاکید کرد: این عملیات که در وسعت تقریبی 6 هزار کیلومترمربع انجام شد، توانست علاوه بر آزادسازی خرمشهر، بصره را به عنوان دومین شهر بزرگ عراق در تیررس رزمندگان ما قرار دهد و به مرکز فتح استراتژیک عراق تبدیل شود.

وی همچنین از عملیات بیت المقدس با عنوان نقطه اوج همکاری های نیروهای مردمی و نظامی یاد کرد و یادآور شد؛ آزادسازی خرمشهر که پس از 34 روز نبرد به دست آمد، همه مردم ایران را به وجد آورد و به گونه یی شکل گرفت که گویی مادران این سرزمین فرزند اسیر خود را پس از 19 ماه دوباره به آغوش می کشند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با قدردانی از رزمندگان سال های دفاع مقدس و تمجید از دلاورمردی های سرتیپ پاسدار علی فضلی از وی با عنوان سرداری یاد کرد که در آسمان ایران اسلامی و سال های جنگ و پس از آن می درخشد.

مه آبادی در پایان برای بقا و طول عمر مقام معظم رهبری و سرداران پر افتخار سرزمین ایران اسلامی دعا کرد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.