بازدید سایت : ۳۱۴۹۴
روزنوشت سه شنبه اول مهر و چهارشنبه دوم مهر:

دیپلماسی عمومی روحانی زمینه توافق در مذاکرات پایانی ایران با غرب را فراهم می‌کند

وبلاگ  تین نیوز، سیدحمید حسینی | این روزها بهترین سرگرمی من تماشای مسابقات المپیک آسیایی می باشد و معمولا از اول صبح در صورت امکان به تماشای مسابقات می نشینم و تا این مرحله مدال طلای دوچرخه سواری و تیراندازی بسیار ارزشمند بود.

جالب است وقتی از تلویزیون مسابقات کبدی را تماشا می‌کردم، به یاد بازی " اشکست" در روستای خودمان افتادم که بهترین سرگرمی بچه ها و جوانان در تابستان بود، بازی ما کمی با کبدی متفاوت بود ولی با هیجان ویژه ای دنبال می‌شد، با وجود اینکه من به نسبت دیگران کوچکتر بودم ولی در بازی موثربودم، در سال ٤٥ یك میز پینگ پونگ برای مدرسه روستا خریدند و پس از آن من یك پای ثابت آن بودم و وقتی برای ادامه تحصیل در كلاس پنجم به رفسنجان آمدم مهارت من در این ورزش باعث شد تا در نزد معلمین و دانش آموزان اعتبار پیدا نمایم و در مسابقات آموزشگاه‌های رفسنجان و حتی استان عنوان دار بشوم و مدال برنز مسابقات استانی را به دست آوردم. ورزش باعث اعتماد به نفس من و موفقیت های تحصیلی شد.

پس از بازگشت از ترکیه تقاضا و اصرار مطبوعات برای مصاحبه در مورد ضراب و جلسه غیر قابل تصور بود. من پس از مصاحبه با تجارت فردا و نوشتن روزنوشت فقط با آرمان مصاحبه کردم و علاقه ندارم كه دیگر در مورد آن مصاحبه ای كنم.

چهارشنبه بعد از ظهر نشستی با آقای سیف الله یزدانی مدیر مسئول و سردبیر نشریه عصر اقتصاد داشتم و در مورد چگونگی توسعه صادرات غیر نفتی خصوصا 'امرج مارکتینگ' صحبت و استراتژی توسعه صادرات ترکیه را در سال 2004 تا 2006 را تشریح کردم و علت موفقیت آن را تدوین آن توسط رهبران تشكل های بخش خصوصی و داشتن اكشن پلنت دانستم.

این روزها درگیر مقدمات سفر به سنگاپور جهت حضور در نشست شرکتهای بزرگ نفتی جهان هستم و در صورتی كه ویزای چین نیز آماده گردد یک سفر نیز به چین خواهم داشت و لذا در جلسه این ماه هیئت نمایندگان اتاق تهران حضور نخواهم داشت.

از امروز پیگیر نشست مهرماه کمیسیون محیط کسب و کار درباره فساد اداری هستم و با چند نفر از جمله دکتر عماد افروغ در حال مذاكره هستیم تا ایشان یکی از سخنرانان مراسم باشد.

حضور همراه با عزت و صلابت دكتر روحانی در نیویورك و نشست های ایشان با رسانه ها و افراد ذی‌نفود در كاهش ایران هراسی بسیار موثر است و فشار لابی صهیونیستی و عربی بر كنگره را كاهش می‌دهد. دیپلماسی عمومی روحانی بر افكار عمومی اثر گذار خواهد بود و زمینه توافق در مذاكرات پایانی ایران با غرب را فراهم می نماید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.