بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ معرفی سامانه های فروش بلیت اینترنتی اتوبوس / جابجایی ۲۰ میلیون نفر در سفرهای نوروزی

◄ معرفی سامانه های فروش بلیت اینترنتی اتوبوس / جابجایی ۲۰ میلیون نفر در سفرهای نوروزی

تین نیوز | معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی گفت: مردم می توانند با مراجعه به سامانه های اینترنتی irsafar.com و payaneh.ir اقدام به خرید بلیت اینترنتی کنند.

نیما شهرزاد در پاسخ به خبرنگار تین نیوز با اشاره اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص نظارت بر سفرهای نوروزی بیان داشت: مردم با آگاهی از قیمت بلیت ها در صورت بروز هرگونه تخلف می توانند با نماینده اداره حمل و نقل پایانه های واقع در پایانه های هر شهر و ادارات کل  استانی، اعتراضات خود را جهت برخورد لازم درمیان بگذارند.

وی افزود: مردم می توانند از 10 اسفند از طریق سامانه های اینترنتی  irsafar.com و payaneh.ir اقدام به خرید بلیت اینترنتی و از تاریخ 17 اسفند به صورت توامان و حضوری بلیت تهیه کنند.

شهرزاد بیان داشت: به دلیل پیک سفر در نوروز و خصوصی بودن ناوگان مسافربری جاده ای، در صورت بررسی کمبود ناوگان از سوی شرکت ها تعداد اتوبوس مورد نظر تامین می گردد.

معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با بیان اینکه "امسال بازخورد نظرات مردمی از اهمیت خاصی برای سازمان برخوردار است،" خاطرنشان کرد: برای سفرهای نوروزی بررسی نظرات مردم توسط شرکتی خارج از سازمان مورد ارزیابی دقیق قرار خواهد گرفت تا خروجی آن در پیشبرد اهداف ما برای خدمت رسانی به مردم مورد استفاده گیرد.

شهرزاد با توجه ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر جاده ای کشور  20شامل هزار و 500 دستگاه اتوبوس، 38 هزار و 800 دستگاه مینی‌بوس و 38 هزار دستگاه سواری کرایه یادآور شد: طبق پیش بینی های انجام شده، در سفرهای نوروزی امسال، نزدیک به 20 میلیون نفر از این طریق جابجا خواهند شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.