بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ حمل و نقل غیر اصولی نخاله ساختمانی توسط کامیونت های شهرداری مشهد

شهروندان مشهدی نظارت فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و پلیس راهور خراسان رضوی را بر کامیونت های حمل نخاله خواستار شدند.

حمل و نقل غیر اصولی نخاله ساختمانی توسط کامیونت های شهرداری مشهد
تین نیوز |

شهروندان مشهدی نظارت فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و پلیس راهور خراسان رضوی را بر کامیونت های حمل نخاله خواستار شدند.

به گزارش تین نیوز، شهروند مشهدی که کامیونت حمل نخاله ساختمانی دارد و از این راه امرار معاش می‌کند و طبق استاندارد و اصول قانونی این کار را انجام می‌دهد از عدم نظارت فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بر فعالیت کامیونت های حمل نخاله گلایه کرد.

وی گفت: این کامیونت ها مانند یک گلوله توپ است؛ هر لحظه امکان دارد در خیابان منفجر شود و به قدر یک ساختمان تخریب شده نخاله و حادثه بر کف خیابان بجا بگذارد.

 درخواست این شهروند به شرح زیر است:

« مدیریت محترم سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و رئیس پلیس محترم راهور استان خراسان رضوی باسلام.

کامیونت فوق ( تصویر بالا ) با ظرفیت مجاز جمعا 6 تن توانایی حمل یک باکس (باکس حمل خاک و نخاله های ساختمانی) را دارد؛ اما متاسفانه بعضی از رانندگان و مالکان این کامیونت ها خودسرانه و بدون مجوز قانونی استاندارد ماشین را برهم زده و به طول شاسی ماشین اضافه می کنند؛ در نتیجه با اضافه کردن به طول ماشین به جای حمل یک عدد باکس پر، اقدام به حمل همزمان ۲ عدد باکس می کنند که وزن آن حدودا به 10 تن ( 4 تن بیشتر از ظرفیت مجاز ) می رسد.

آیا این ماشین با این وزن و تعادل بسیار کم که فاقد ایمنی لازم و نداشتن استاندارد مربوط به ماشین و حمل بار است، خطر آفرین نیست ؟ آیا خطری شهروندان را تهدید نمی کند ؟؟

لازم به ذکر است که این کامیونت های فاقد استاندارد از ابتدا بدون نظارت و برخورد سازمان های ذیربط ساخته شده اند و همچنان در حال فعالیت هستند و متاسفانه روزانه به تعداد آن ها اضافه می گردد.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نظری

    واقعاخیلی خطرداره

  • ظفرعظیمی مهر

    نخاله های ساختمانی و کمپرسی های حمل نخاله درکرمانشاه هم مشکلات بسیاری برای مردم بوجود آورده اند به گونه ای که حاشیه اکثر جاده های اصلی کاملا توسط نخاله های ساختمانی محصور شده وچهره ی بسیار زشتی به جاده داده خصوصا جاده ی تفرجگاه سراب نیلوفر هزاران تن نخاله ساختمانی لب به لب آسفالت تخلیه شده واگر جلوگیری نشود بزودی جاده کرمانشاه سراب نیلوفر با نخاله ساختمانی مسدود میشود .لازم به ذکر است جلوگیری از این اقدام آنقدر راحت است که اگر راهداری بخواهد نمیگذارد یک مشت زباله ریخته شود حال چرا گشت راهداری اجازه میدهد کمپرسی ها خاک ها و نخاله ها را کنار‌آسفالت وبعصا یک متر از آسفالت جاده را اشغال کند باید جواب دهند .