بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

گروگان گیری اموال سایپا لجستیک در انبارهای عمومی غرب تهران + سند

قائم مقام مدیرعامل در امور طرح و برنامه شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا لجستیک، با صدور نامه ای به مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از برخورد غیر قانونی مدیریت شرکت انبارهای عمومی غرب انتقاد کرد.

گروگان گیری اموال سایپا لجستیک در انبارهای عمومی غرب تهران + سند
تین نیوز |

قائم مقام مدیرعامل در امور طرح و برنامه شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا لجستیک، با صدور نامه ای به مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از برخورد غیر قانونی مدیریت شرکت انبارهای عمومی غرب انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صنعت لجستیک، علی قاسمیه عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور طرح و برنامه شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا لجستیک، با صدور نامه ای به مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از برخورد غیر قانونی مدیریت شرکت انبارهای عمومی غرب انتقاد کرد.

 

در بخشی از متن این نامه آمده است:

مدیریت شرکت انبارهای عمومی غرب در تاریخ شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ بدون هیچگونه تذکری و یا اطلاع رسانی، در ساعت پنج بعدازظهر و خروج نیروی این شرکت با لیفتراک اقدام به کندن کانکس متعلق به این شرکت با تمامی وسایل اداری داخل آن نموده و کانکس را به داخل محوطه انبارهای عمومی غرب منتقل و به اذعان خودشان کانکس و وسایل این شرکت را گروگان می گیرند!؟

لذا ضمن اعلام گلایه شدید از برخورد غیر قانونی انجام شده مدیریت شرکت انبارهای عمومی غرب از آن مقام محترم تقاضای رسیدگی و دستور جبران خسارت را داشته و حق هرگونه پیگیری را برای شرکت سایپا لجستیک محفوظ می دارم.

نامه مدیرعامل سایپا لجستیک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یاسر

    خیلی وقته دیگه انبار عمومی شأنیت خودشو از دست داده

  • نیروی جهادی

    قابل توجه افرادی که فقط دنبال ایراد گرفتن و تهمت و افترا هستند مستحضر باشید کارهای مثبت زیادی هم در این دوره درحال انجام است ولی مدیران ارشد سازمان بدلیل روحیه جهادی خودشان اعتقادی به رسانه ای شدن اونها ندارند که بعنوان نمونه و در یکی از اونها باتوجه به شرایط درآمدی شرکت و با هدف حفظ حقوق بازنشستگان محترم در یک عمل خداپسندانه اعضا تیم اجرایی و خادمین موکب اربعین به صورت خودجوش تصمیم گرفتند که از دریافت حق ماموریت و اضافه کار و یا هرگونه پاداش بابت ایام حضور در موکب مهران انصراف و صرفا با حضور جهادی خود و ارائه خدمت از مواهب معنوی و اجر اخروی مشارکت در این اقدام آئینی بهره مند شوند.لطفا انصاف رو رعایت کنید و با حمایت از اینگونه تصمیمات قابل تحسین که در طول سالیان گذشته بی سابقه بوده فضای سازمان رو به سمت دوستی و رفاقت و نزدیک کردن دلها ببرید

    • همکار

      عجیب و بعید...
      اگر حقیقت داشته باشه و دستور اجرای این تصمیم به واحدهای اداری و مالی ابلاغ بشه واقعا رویکرد این دوستان قابل تامل چون گذشت بزرگی میکنند
      باید ببینیم واقعیت داره یا نه

    • جهادگرواقعی

      بله در تخلف وایجاد ...جهد مبسوطی دارند.

    • هیاتی

      آره جان خودت

    • آوینی

      این دوستان دفعات قبلی نه تنها حق ماموریت هم می گرفتند، تازه گروه شغلی هم گرفتند.
      باید بگید اینها از ترس میرزایی که مرخصی براشون رد نکنه از حق ماموریت گذشتند.
      البته بماند که یکسری بیکار و الاف ستاد رفتند که کمی کار کنند در راه رضای خدا.

    • جلینی

      کار این دوستان که اکثرا هم در سطوح مدیران و روسا شرکت هستند و علی رغم مسئولیت مهمی که دارن قبول زحمت کردن و بعضا با حال بیماری که داشتن حاضر شدن در گرمای ۵۰ درجه و دوری از خانواده به زائرین خدمت کنند واقعا قابل تحسین خدا میدونه که اینها پس از بازگشتشون تازه باید چه حجم امورات مربوط به ایامی که در محل کار حاضر نبودن و ارجاع شده و باقی مونده رو باید انجام بدن لطفا دست از تخریب و بی انصافی بردارید پس تشویق اونها با پرداخت حق ماموریت و اضافه کار و ارتقا گروه حداق کاری که می شود براشون انجام داد آفایون تصمیم گیرنده هم اگر همچین مصوبه ای داشتن لطفا از ابلاغ اون تجدید نظر کنند

    • ناظر

      داداش اینها رفتن که یه مدت از دست خانواده هاشون راحت بشن دوری از خانواده کدومه؟بابت کار عقب افتاده هم شما اصلا نگران نباش دقیقا افرادی متقاضی و انتخاب شدن برای خدمت که بود ونبودشون اخلالی در حرکت موتور توربو این روزهای شرکت وارد نمیکنه..

  • گلشاهی

    پیشنهاد میکنم دست اندرکاران برگزاری موکب امسال باتوجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و بمنظور کمک به حفظ سرمایه شرکت و بازنشستگان محترم و انجام خدمت صادقانه از دریافت حق ماموریت،اضافه کار و ارتقا و... بابت روزهایی که برای خدمت به زائرین در محل برپایی موکب امسال حاضر میشوند انصراف و بعنوان ساعت ایثار محاسبه بشود و فقط برای رضای خدا و اجر معنوی در این عمل خیر و خداپسندانه مشارکت کنند. هر عزیزی که تمایل داشت میتواند در این راه همراه شود

    • گلشاهی اصلی

      من اخراجی سایپا خوب خودمو جا کردم تو انبارهای عمومی .🐺🦊

    • محبعلی

      آقای گلشاهی زمان ملک آمدید انبارها .چرا از سایپا دیزل اخراج شده بودید .علتش چه بود؟ چطور هداوند میرزایی شما را به جای من گذاشت؟