بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به قطعه هفتم آزادراه شیراز اصفهان

بنابر اعلام استاندار فارس قطعه هفتم این آزادراه نیز هم اینک در حال تکمیل است و ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق مولدسازی یکی از زمین های مربوط به وزارت راه و شهرسازی به این پروژه اختصاص یافت تا این قطعه نیز هرچه سریع تر تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به قطعه هفتم آزادراه شیراز اصفهان
تین نیوز |

استاندار فارس گفت: قطعه هفتم این آزادراه نیز هم اینک در حال تکمیل است و ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق مولدسازی یکی از زمین های مربوط به وزارت راه و شهرسازی به این پروژه اختصاص یافت تا این قطعه نیز هرچه سریع تر تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در شیراز با اشاره به افتتاح ۶ قطعه از آزادراه شیراز - اصفهان در دولت سیزدهم گفت: با پیگیری های متعدد در این دولت و با حضور رئیس جمهور شهید، شاهد افتتاح و بهره برداری از ۶ قطعه از این آزادراه بودیم.

استاندار فارس افزود: قطعه هفتم این آزادراه نیز هم اینک در حال تکمیل است و ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق مولدسازی یکی از زمین های مربوط به وزارت راه و شهرسازی به این پروژه اختصاص یافت تا این قطعه نیز هرچه سریع تر تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی، با اشاره به طرح انتقال آب دریا به استان فارس نیز گفت: در دولت سیزدهم آب خلیج فارس از سیرجان به شهر نی ریز رسید و فولاد غدیر این شهرستان برای تولید از این آب استفاده می کند.

او اظهار کرد: خط مربوط به استان نیز در حال اجرا است که با پیگیری های متعدد، اعتبار جدیدی به این کار تزریق شد تا سرعت اجرای پروژه افزایش یابد و خط دیگری هم از بوشهر برای شهرستان کازرون به تصویب رسیده است.

استاندار فارس، در خصوص اجرای شبکه های فاضلاب در برخی شهرستان های استان نیز گفت: اصلی ترین هدف از این کار استفاده صنایع از پساب است که با اجرا و تکمیل پروژه های فاضلاب و تصفیه آن، منابع آب قابل آشامیدن صرفا به همین امر اختصاص خواهد یافت.

ایمانیه گفت: طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم به افزون بر ۱۰۰ درصد سهمیه تکلیفی دولت در زمینه اشتغال در فارس دست یافتیم و در بهار گذشته نیز پایین ترین درصد بیکاری را در استان شاهد بودیم.

او اظهار کرد: هم اینک نیز کار برای دیپلم و پایین تر از آن در استان وجود دارد و تقاضای کارخانه ها برای کارگر همواره از تعداد متقاضیان بیشتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.