بازدید سایت : ۲۹۴۶۶

نیروهای تازه‌ نفس ناوگان اتوبوس کشور!/عکس

اتوبوس کیا گرنبرد، Kia Granbird در ایران موفق به دریافت مجوز شماره گذاری در کشورمان شد.

نیروهای تازه‌ نفس ناوگان اتوبوس کشور!/عکس
تین نیوز

اتوبوس کیا گرنبرد، Kia Granbird در ایران موفق به دریافت مجوز شماره گذاری در کشورمان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گجت نیوز، یا توجه به اهمیت بسیار زیاد اتوبوس های بین شهری در ناوگان حمل و نقل کشورمان و نامطلوب بودن بخش اعظمی از این ناوگان، واردات اتوبوس های به روز با ایمنی بالا و از برندهای معتبر می تواند یک پیشرفت قابل توجه در این زمینه محسوب شود. بدین ترتیب سروش موتور تصمیم گرفته تا در راستای نوسازی حمل و نقل بین شهری واردات گسترده اتوبوس کیا گرنبرد را آغاز نماید. این محصول اولین اتوبوس وارداتی کیا موتورز برای بازار کشورمان است که به تازگی مجوز شماره گذاری را دریافت کرده است.

معرفی اتوبوس بین شهری کیا گرنبرد

این اتوبوس از لاین جدید و پیشرفته خودروهای عمومی کیا محسوب می شود که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. از مهم ترین ویژگی های کیا Granbird می توان به صندلی های راحت و ارگونومیک، سیستم تهویه مطبوع قوی، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته و فضای داخلی جادار و دکوراسیون شیک اشاره کرد. مجموع این ویژگی ها با دارا بودن استاندارد و استحکام مناسب باید همواره از جان تعداد زیادی مسافر حمایت و محافظت کنند.

اتوبوس کیا Granbird با طول ۱۱۶۵۰ میلی متر، عرض ۶۶۴۰ میلی متر و ارتفاع ۶۱۵۰ میلی متر تولید شده است که در مقایسه با سایر اتوبوس های مسافربری داخل ایران مانند از ابعاد مشابهی برخوردار است.

اتوبوس کیا گرنبرد

مشخصات فنی و امکانات Kia Granbird

در بخش فنی این اتوبوس از پیشرانه ۱۲.۷ لیتری توربو دیزل با ۴۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۱۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. مجموع این توان توسط گیربکس ۶ سرعته AT اتوماتیک ZF به چرخ ها منتقل می شود.

از آپشن های این اتوبوس می توان به نمایشگر مالتی مدیا بر روی کنسول راننده، دوربین دنده عقب، سنسور نقطه کور، سنسور پارک جلو، کامپیوتر سفری، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای مسافران، صندلی های راحتی برای مسافران و نورپردازی کابین و سقف اشاره کرد

از دیگر ویژگی های کیا گرنبرد می توان به تغییر ارتفاع خودکار اتوبوس هنگام ورود و خروج مسافرین اشاره کرد تا این فرآیند برای افراد راحت تر انجام شود. هنگام ورود و خروج مسافرین به اتوبوس، ارتفاع آن ۲۰ میلی میتر (۲ سانتی متر) کم می شود تا ارتفاع رکاب با زمین برای سوار و پیاده شدن مناسب تر شود.

اتوبوس کیا گرنبرد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.