بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

۵۱ درصد تلفات رانندگی مازندران مربوط به عابران است

۵۱ درصد تلفات رانندگی مازندران مربوط به عابران است

تین نیوز | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: 51 درصدد تلفات رانندگی استان را عابران و 28 درصد را راکبان موتورسیکلت تشکیل می دهند.
 
سرهنگ داود قاسمیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای شهر ساری كه با موضوع ترافیك برگزار شد تصریح كرد: برای حل مشكلات و چالش ها آماده همكاری هستیم و انتظار داریم شورای شهر مثل گذشته تعداد جلسات مشترك را بیشتر كند و در این جلسات از  هم توضیح بخواهیم و همدیگر را استنطاق كنیم تا به نتیجه برسیم و اكنون ترافیك به عنوان یك مشكل كشوری بین بد و بدتر قرار دارد و چیزی به نام خوب نداریم.
 
سرهنگ قاسمیان خاطرنشان كرد: نباید فكر كنیم كه با برخی طرح های مقطعی مشكل حل می شود بلكه ترافیك به عنوان معضلی كه در برخی نقاط شهر وضع اسفباری پیدا می كند باید كنترل ، ساماندهی و مدیریت شود بویژه آن كه وضع برخی مسیر ها در شأن ساری مركز استان نیست.
 
 وی به آماری  در خصوص تلفات جانی تصادفات رانندگی اشاره كرد و گفت: ۵۱ درصد كشته شدگان استان در تصادفات عابرو۲۸ درصد آنها را كب موتور سیكلت بودند و این ها بخاطر سهل انگاری است و ما باید بطور جدی در مورد آن برنامه ریزی كنیم.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران گفت:ما تمام قد در خدمت مدیران شهر و نمایندگان مردم در شورا هستیم و امیدواریم با استمرار این جلسات ،پیشرفت محسوسی در مدیریت و ساماندهی ترافیك داشته باشیم.
 
وی اعلام كرد:بحث آموزش بطور جدی در دو مرحله برون و درون سازمانی دنبال می شود و آموزش های برون سازمانی ما در مساجد،مدارس و شهرك ترافیك ارایه می شود.
 
سرهنگ قاسمیان با تاکید بر لزوم ساماندهی ورودی های شهر كه بعضاً دون شأن مردم خوب ساری است، درباره آسیب دیدگی احتمالی خودرو ها حین حمل به پاركینگ اعلام كرد:اگر ایراد خسارت محرز شود، بنیاد تعاون نیروی انتظامی  ضامن خسارت خودرو هنگام حمل به پاركینگ خواهد بود.
 
سرهنگ قاسمیان در پایان از همكاری اعضای شورا قدردانی كرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره ۱۹۷ اعلام كنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.