بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ پیش بینی برگزاری 73 دوره آموزشی در اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با اشاره به‌پیش‌بینی برگزاری 73دوره آموزشی برای کارشناسان این حوزه در سال جاری از اجرای 40 درصد این دوره‌ها خبر داد.

پیش بینی برگزاری 73 دوره آموزشی در اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی
تین نیوز

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با اشاره به‌پیش‌بینی برگزاری 73دوره آموزشی برای کارشناسان این حوزه در سال جاری از اجرای 40 درصد این دوره‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علیرضا صمدی‌خوش‌خو با اعلام این خبر عنوان کرد: از ابتدای سال جاری 1226 نفر در دوره‌های آموزشی اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت کرده اند.

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی با بیان این‌که برای برگزاری سه دوره آموزشی عمومی نیز برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: دوره‌هایی را نیز با همکاری شرکت های خارج از مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه امسال پنج دوره آموزشی ویژه کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی و دو دوره نیز ویژه کارکنان پلیس فرودگاه‌ها برگزارشده است، گفت: این دوره‌ها در حوزه حفاظتی و کاربری دستگاه‌های گیت وی و Xray بوده است.

صمدی خوش‌خو بابیان این‌که وظیفه اصلی اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی، ارتقای دانش و مهارت کارکنان این حوزه است، افزود: این اداره بر اساس نیازسنجی اداره کل مامور برگزاری دوره‌های آموزش پودمانی و نیز بررسی و آماده‌سازی پروژه‌ها و تحقیقات کارشناسان این حوزه برای ارایه در سمینارها و کارگاه های علمی و مهارتی است. این اداره همچنین با برگزاری همایش‌های تخصصی تلاش می کند در ارایه خدمات موثرتر در نگهداری، نصب و تجهیز دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه‌ها ایفای نقش کند.

معاون اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی گفت: تلاش داریم در برگزاری دوره‌های آموزشی آتی به الزامات و اسناد ایکائو در حوزه‌های مهم از جمله ASBU و ATSEP توجه خاص داشته باشیم و نیز برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌های تحقیقاتی برنامه‌ریزی کرده ایم.

وی بابیان این‌که توسعه آموزش مجازی در حوزه‌های مختلف تخصصی و عمومی در راس برنامه‌های اداره آموزش و تحقیقات اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی است، عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.