بازدید سایت : ۳۸۹۸۹
آمار پروازی فرودگاه بین المللی شهید آیت ا… صدوقی یزد:

رشد ۱/۴ درصدی پروازها در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲

رشد ۱/۴ درصدی پروازها در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: آمار پروازی فرودگاه بین المللی شهید آیت ا... صدوقی یزد در سال 93 نسبت به سال 92 با رشد 1/4 درصدی همراه بود.

به گزارش تین نیوز از اداره کل فرودگاه های استان یزد، وطن‌خواه مدیر كل فرودگاه های استان ، با اعلام رشد 1/4 درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی یزد در سال 93 نسبت به سال 92 گفت: در سال 93 تعداد 553812 نفر مسافر در قالب 4844 پرواز از طریق فرودگاه بین المللی شهید آیت ا... صدوقی یزد اعزام و پذیرش شده اند كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ، رشد 7/17 درصدی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی همچنین اظهار داشت: علیرغم مشكلات ناشی از محدودیت در تعداد ناوگان شركتهای هواپیمایی ، در سال گذشته نه تنها پروازهای این فرودگاه كاهش نداشته بلكه از رشد مثبتی نیز برخوردار بوده است.

وطن‌خواه به میزان بار حمل شده توسط ناوگان هوایی اشاره كرد و افزود: طی این مدت 4051 تن بار از طریق این فرودگاه جابجا شده كه نسبت به سال قبل از رشد 1/7 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در توزیع پروازها در سال جدید افزود: از ابتدای سال جدید تعدادی از پروازها به اوقات میان روز منتقل شده كه مورد نظر و درخواست مردم بوده و امكان انتخاب را برای مسافران بیشتر میسر می‌نماید. همچنین از ابتدای سال 94 یك سورتی پرواز در مسیر یزد – بندرعباس – یزد به پروازهای فرودگاه شهید آیت ا... صدوقی اضافه گردیده است و انتظار می‌رود براساس مذاكرات بعمل آمده با شركت‌های هواپیمایی از اوایل اردیبهشت ، تعداد 4 پرواز در مسیر تهران – یزد – تهران نیز اضافه شود.

در حال حاضر فرودگاه بین المللی شهید آیت ا... صدوقی یزد، در زمینه انجام پروازهای داخلی ، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است و بطور متوسط 130 پرواز در هفته توسط 9 شركت هواپیمایی به هفت مقصد داخلی و خارجی در این فرودگاه انجام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.