بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

اصلاح ۷۹ نقطه حادثه خیز جنوب کرمان در دستور کار قرار گرفت

اصلاح ۷۹ نقطه حادثه خیز جنوب کرمان در دستور کار قرار گرفت
|

تین‌نیوز| مدیرکل ابنیه فنی راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در سه سال گذشته نقاط پر حادثه راه های جنوب کرمان بر مبنای تعداد تصادفات جرحی و فوتی شناسایی و مشخصات 79 نقطه برای اصلاح به این سازمان ارسال شده است.

 

رضا اکبری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از محورهای حادثه خیز جنوب کرمان در جمع خبرنگاران افزود: این نقاط حادثه خیز در سه سال گذشته از نظر تصادفات جرحی و فوتی با همکاری فرماندهی پلیس راه و اداره کل حمل و نقل و پایانه های جنوب کرمان برای برنامه ریزی زمان بندی شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح این نقاط براساس اولویت بندی صورت می گیرد و همه تلاش سازمان این است تا با حذف یا اصلاح نقاط حادثه خیز محوری امن را برای هموطنان ایجاد کند.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هم گفت: اولویت این اداره کل رفع نقاط حادثه خیز در محورهای ترانزیتی، شریانی و فرعی است.

مرتضی رهبر افزود: با توجه به اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز تاثیر مستقیم بر کاهش حوادث جاده ای دارد لذا این طرح در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تاکنون 45 نقطه پر حادثه به صورت پیمانی و 130نقطه پر حادثه بصورت امانی با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال در جنوب استان کرمان اصلاح شده است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.