بازدید سایت : ۸۹۲۶۰

معاون جدید مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر معرفی شد

معاون جدید مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر معرفی شد

تین نیوز | طی مراسمی با قدردانی از سرپرستی محمد رضا الهیار در معاونت مهندسی و توسعه و تجهیز بنادر، با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نورالدین علی آبادی به عنوان معاون جدید مهندسی و توسعه امور زیربنایی و عضو هیات عامل این سازمان منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم که کارشناسان و مدیران این معاونت و اعضای هیات عامل سازمان بنادر نیز حضور داشتند، با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور در دوره پسا برجام و ضرورت توسعه و تجهیز بنادر برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید و پذیرش کشتیهای بزرگ ، وظایف و ماموریت های  معاونت مهندسی سازمان بنادر را در تامین نیازها و رفع کمبود ها بسیار مهم و حساس برشمرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان اش با اشاره به طرح های توسعه ای ترجیحی این سازمان ، تکمیل و تجهیز فاز دوم توسعه بندر شهید رجایی و اجرای فاز سوم این بندر را از پروژه های حایز اهمیت برشمرد و اضافه کرد : توسعه و تجهیز بندر چابهار نیز از پروژه های مهم سازمان بنادر و دولت قلمداد می شود .

به گفته مهندس سعیدنژاد،‌توسعه منطقه چابهار و مکران به عنوان سیاست استراتژیک در کشور مطرح است و باید این مناطق به سرعت از شرایط کنونی خارج شود و توسعه یابد .

محمد سعیدنژاد پیگیری پروژه های توسعه ای بنادر انزلی و امیرآباد در شمال کشور را نیز از ماموریت های معاون جدید مهندسی بر شمرد و خواستار سر و سامان گیری موج شکن های کوچک در سواحل جنوب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آمد و شد های هیات های بزرگ اقتصادی وسیاسی اروپایی و آسیایی به کشور در دوره پسا برجام ، یادآور شد : ضرورت دارد که در شرایط کنونی فرصت های مناسب برای جذب سرمایه گذاری خارجی و استفاده از منابع فاینانس شناسایی شود .

ضرورت به کارگیری بهترین تجهیزات و تکنولوژی در بنادر
در این مراسم همچنین معاون جدید مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بنادر محل تلاقی با سایر کشور هاست ، گفت : بسیار ضرورت دارد که بهترین تجهیزات و تکنولوژی ها در بنادر کشور مستقر و به کارگرفته شود.

نورالدین علی آبادی با تاکید برا ینکه صنعت بنادر و کشتیرانی باید براساس تکنولوژی روز و قوانین روزآمد حرکت کند ، خاطرنشان کرد : کلیه طرح ها و پروژه های بزرگ سارمان بنادر در همین راستا و برای مقابله با محدویت ها و کمبود ها در دست انجام است .

وی با اشاره به رشد حمل و نقل کانتینری در دنیا ، نتیجه گیری کرد : با ورود روزافزون کشتی های سایز بزرگ ، بنادری که نتوانند این کشتی ها را پذیرش کنند ، از گردونه رقابت خارج می شوند.

در این مراسم  مهندس اسلامی  ( معاون اموربندری ) و دکتر جهاندیده ( معاون مدیریت و توسعه منابع ) با تمجید از خدمات خالصانه و مدیریت دقیق مهندس الهیار در مدت سرپرستی ، ضمن تبریک به معاون جدید ، برای علی آبادی آرزوی توفیق کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.