بازدید سایت : ۱۳۶۶۴۷

شرکت های حمل و نقل مجاز سرویس مدارس قم مشخص شدند+جدول

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از مشخص شدن شرکت های مجاز ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر قم خبر داد.

شرکت های حمل و نقل مجاز سرویس مدارس قم مشخص شدند+جدول
تین نیوز |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از مشخص شدن شرکت های مجاز ارائه خدمات سرویس مدارس در شهر قم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قاسم طالبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم امروز ۲۸ شهریورماه طی گفت وگویی خبری اعلام کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران، تمامی رانندگانی که قصد سرویس دهی به دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را دارند، باید تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قم فعالیت کنند.

طالبی با بیان اینکه فعالیت خارج از چارچوب ذکر شده تخلف محسوب می شود و پلیس راهور با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: رانندگان متقاضی سرویس دهی به مدارس اعم از تاکسی و سواری شخصی باید از طریق  شرکت های مجاز و مورد تأیید این سازمان اقدام و ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: نرخ کرایه ماهیانه نیز به زودی برای سال تحصیلی جدید که به تصویب شورای اسلامی شهر قم و تأیید فرمانداری قم رسیده، ابلاغ خواهد شد و تمام تلاش ها بر این است که هزینه های در نظر گرفته شده برای والدین مقرون به صرفه باشد.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا با متخلفین که قوانین را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و امیدواریم در حوزه حمل ونقل و سرویس دهی مدارس بعد از شروع سال تحصیلی بتوانیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

شرکت های حمل و نقل مجاز سرویس مدارس قم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.