بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ چگونه از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل دریایی جهانی سهم بگیریم؟/ دعواهای حیدری نعمتی را کنار بگذاریم

حب و بغض ها را کنار بگذاریم و از تمام افراد صاحب اندیشه و تجربه در گرد یک میز استفاده کنیم، که چه کنیم تا از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل دریایی جهانی سهم بگیریم.

چگونه از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل دریایی جهانی سهم بگیریم؟/ دعواهای حیدری نعمتی را کنار بگذاریم
تین نیوز

یک فعال حوزه بنادر و دریانوردی گفت: حب و بغض ها را کنار بگذاریم و از تمام افراد صاحب اندیشه و تجربه در گرد یک میز استفاده کنیم، که چه کنیم تا از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل جهانی سهم بگیریم و خودمان را در دعواهای حیدری نعمتی محدود نکنیم.

 به گزارش تین نیوز، علی اکبر غنچی افرود: بارها و بارها از کریدورها حمل و نقل و لجستیک، اقتصاد دریا محور و ده ها باید و نباید های این گونه و موثر در اقتصاد و سیاست کشور صحبت شده و از مزایای آن هم گفته ها،شنیده شده است!

وی اظهار کرد: اما سوال این است پس افراد متخصص این حوزه و استخوان خورد کرده های آن که از زمان آغازین جنگ و تا حال در سخت ترین تحریم ها بی نام و نشان در سکوت خون دل ها خورده اند و باعث شهرت سیاسیون شده اند، کجایند؟

وی تاکید کرد: ظاهرا در صنف دریا و در تمام شقوق آن، ارتقا و معرفی چهره جزو محرمات است و حتی اندکی در حد هنرمندان و ورزشکاران هم نتوانسته ایم، چرا؟

مدیرعامل اسبق شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:  اگر اندکی به مطالعه جامعه دریایی کشور بپردازید می توان فهمید سطح تحصیلات و تخصص از متوسط سایر صنوف اگر بیش نباشد کمتر نیست،اما نبود استراتژی معین و متاسفانه خود سانسوری و حسادت صنفی چنان بر این جامعه چتر افکنده که جرات عرض اندام از هرکدام از متخصصان را گرفته است.

او گفت: متاسفانه در برنامه های تلویزیون افرادی در مورد کریدور و کشتیرانی و صنعت بندرگاه ها صحبت می کنند که بسیاری از مفاهیم را از نزدیک لمس نکرده اند.

وی افزود: قوانین متعدد سازمان بین الملل دریانوردی یک بعد حاکمیتی دارد ولی مصرف کننده آن فقط حاکمیت نیست! 

غنچی ادامه داد: حتی چنان عرصه بسته است که در این حوزه ها هم اظهار نظر حتی کارشناسی خفه است!

وی تاکید کرد: بیایید و حب و بغض ها را کنار بگذاریم و از تمام افراد صاحب اندیشه و تجربه در گرد یک میز استفاده کنیم، که چه کنیم تا از ۱۴ میلیارد تن حمل و نقل جهانی سهم بگیریم و خودمان را در دعواهای حیدری نعمتی محدود نکنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.