بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

◄ رسوایی دیگر در بخش ریلی/ افتتاح نمایش از سوی رکوردشکنان راه آهن

اگرچه سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن روز گذشته پروژه خط دوم راه آهن اندیمشک اهواز را افتتاح کرد اما کارشناسان ریلی این افتتاح را شوی تبلیغاتی از مدیرعامل راه آهن توصیف کرده اند.

رسوایی دیگر در بخش ریلی/ افتتاح نمایش از سوی رکوردشکنان راه آهن
تین نیوز

اگرچه سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن روز گذشته پروژه خط دوم راه آهن اندیمشک اهواز را افتتاح کرد اما کارشناسان ریلی این افتتاح را  شوی تبلیغاتی از مدیرعامل راه آهن توصیف کرده اند.

به گزارش تین نیوز، روز شنبه ششم مرداد ماه 1403 پروژه خط دوم راه آهن اندیمشک به اهواز افتتاح شد و  مدیرعامل راه آهن در مراسم افتتاح این پروژه گفت: اردیبهشت ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهید، ۷۰ کیلومتر از خط دوم راه آهن اهواز به اندیمشک را افتتاح کردیم و امروز بعد از پانزده ماه، در فقدان آن شهید جمهور ۴۰ کیلومتر باقی مانده از خط، با فرمان سرپرست ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می شود.

سید میعاد صالحی  با بیان اینکه ارزش این پروژه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: سه بلاک بامدژ به خاور، خاور به نظامیه و نظامیه به اهواز با افتتاحی که امروز انجام می شود، این مسیر ۲ خطه به پایان می رسد. خط اول این پروژه از سال ۱۳۰۷ تا ۱۳۱۷ احداث شده بود و اینک خط دوم به پایان رسید.

به دنبال رسانه ای شدن این خبر، یک کارشناس حمل و نقل به تین نیوز گفت: پیشنهاد می شود مدیرعامل بعدی راه آهن در ابتدا یک گروه حقیقت یاب برای راستی آزمایی سخنان سید میعاد صالحی تعیین کند و این گروه بیطرفانه قضاوت و واقعیت ها را اعلام کنند.اگر صحیح بود به ایشان جایزه هم بدهند اما گر صحیح نبود ایشان که نیستند اما همه معاون های موجود را به دلیل دروغ گویی به دادگاه ویژه کارکنان دولت معرفی کنند.

یک بازنشسته راه آهن هم گفت: سوابق این پروژه ها در راه آهن و سیستم های اداری راه آهن موجود است و امکان دروغ گفتن به این بزرگی وجود ندارد.
یکی دیگر از کارشناسان ریلی هم در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشت: خبر افتتاح فاز پایانی دو خطه اهواز اندیمشک از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی و سرپرست ریاست جمهوری رسانه ای شد و بار دیگر شاهد شوی تبلیغاتی از مدیرعامل راه آهن بودیم.

وی با بیان این که از آقای مخبر بعید بود که حداقل در مورد استان خودشان دچار اشتباه بشوند،  افزود: آقای مخبر کافی بود شخصی را برای بازدید این مسیر ۱۳۵ کیلومتری مأمور می کردند تا متوجه می‌ شدند بلاک اندیمشک سبزآب به طول ۱۶ کیلومتر و بلاک سبز آب شوش به طول ۱۵ کیلومتر در طول این مسیر هنوز یک خطه هستند و این افتتاح فقط یک شوی تبلیغاتی برای مدیرعامل راه آهن بود. البته متخصصان و کارمندان آگاه و زحمتکش صنعت ریلی با هوشیاری کامل، این ظاهرسازی ها را رسوا خواهند نمود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی

    میعاد صالحی شومن قهاری است و متخصص ارائه آمار عجیب و افتتاحهای ناقص است! این نوجوان بی تجربه و فاقد تخصص بهتر است پیش از ورود وزیر جدید ، بازگردد به رادیو قرآن !!!!!!