◄ راهاندازی کمپین ۱۰۰۰ امضا برای بازگشت محسن پورسیدآقایی
برخی از فعالان حوزه ریلی در پی استعفای مدیرعامل سابق شرکت راهآهن پس از حادثه ریلی سمنان، با راهاندازی کمپینی با عنوان «کمپین 1000 امضا برای بازگشت پورسیدآقایی» به سمت مدیرعاملی شرکت راهآهن، حمایت خود را از او اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، در پی حادثه هفته گذشته و تصادف دو قطار در محور سمنان - دامغان، محسن پورسیدآقایی در برنامه زنده شبکه یک پس از عذرخواهی از مردم ایران استعفای خود را از مدیرعاملی شرکت راهآهن اعلام کرد. با وجود تأثیر مثبت این استعفا در فضای مجازی و استقبال فراوان مخاطبان از یکی از نخستین استعفاهای تاریخ مدیریتی کشور، برخی از اعضای خانواده ریلی اقدام به راهاندازی این کمپین برای حمایت از محسن پورسیدآقایی کردهاند و خواستار بازگشت او به سمت مدیرعاملی این شرکت شدهاند، چراکه اعتقاد دارند رفتن پورسیدآقایی از این شرکت
نهتنها انتفاعی برای راهآهن ندارد بلکه در شرایط فعلی آسیب جدی به این شرکتخواهد زد.
در متن این کمپین آمده است: «بسمالله الرحمن الرحیم. کانال کمپین 1000 امضا، بهمنظور اعلام حمایت از دکتر سید محسن پورسیدآقایی، فردی توانمند، مدیری متخصص و آشنا با حوزه ریلی، به برای بازگشت به مدیریت شرکت راهآهن است.
از دوستان و علاقهمندان حضور ایشان در صنعت ریلی و توسعه این صنعت که موافق بازگشت ایشان میباشند تقاضا دارد مشخصات زیر را جهت ثبتنام در کمپین آه آدرس ادمین ارسال نمایند. 1 نام و نام خانوادگی 2 سابقه خدمت در حوزه ریلی 3 سمت فعلی.»
لازم به ذکر است در این کمپین که در سامانه تلگرام به آدرس Aaqaei1000@ یا telegram.me/Aaqaei1000 فعال شده تا لحظه مخابره این خبر 745 نفر از کارشناسان و متخصصان حوزه ریلی این نامه را امضا کرده و خواستار بازگشت محسن پورسیداقایی به مدیرعاملی شرکت راهآهن شدند و این کمپین همچنان فعالیت خود برای جمعآوری امضا را را ادامه میدهد.
این تلاش بیشتر ناشی از معاونین ایشان و در راستای تداوم پستها و مسئولیت آنان تفسیر می شود آیا در کشورهای غربی هم این روش معمول است
از پنجاه نفر از این امضا کنندگان بخواهید که در ذیل این گزارش و در تائید ابقا ایشان یک جمله بگذارند
این کمپین بیشتر حاصل تلاش تین نیوز و دوستان نزدیک آقای پورسید آقایی است. برگردد که چه کند؟ همین الان برنگشته بگوید چه کرده؟ در مورد شرکتی که ATC از آن خریده شده بیشتر صحبت کنید ببینیم باید ایشون برگردد یا برود دادگاه؟؟؟
دوستان عزیز ممنون می شوم شما چند دلیل برای کنار رفتن ایشان بگویید. قراردادهای راه آهن، نوسازی ناوگان فرسوده و مهمتر از همه تخصص ایشون در این حوزه از دلایل این حمایت است. به نظر شما دوست عزیز اگر فرد مناسب تری در این حوزه وجود دارد اسم ببرید تا ما هم با آنها آشنا شویم
سلام بیایید به جای این کمپین دنبال این باشیم افراد غیر متخصص در بخش ریلی نیایید. الان همم سرپرست که امده قبل از دکتر اقایی مدیر عامل رجا بوده و هیچ سابقه راه آهنی ندارند. از بد ننالیم که بدتر آمد. تمام لطمه خوردن سیستم راه آهن از ورود افراد بی تجربه ست
ای کاش یاد بگیریم اینقدر راحت قضاوت نکنیم … ای کاش