بازدید سایت : ۳۸۸۷۶

انتصاب سرپرست سازمان پایانه های مسافربری پایتخت/ ایجاد مسیر نابینایان در شمال تهران

شهردار تهران در حکمی حمیدرضا رحمانی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران منصوب کرد.

انتصاب سرپرست سازمان پایانه های مسافربری پایتخت/ ایجاد مسیر نابینایان در شمال تهران
تین نیوز |

شهردار تهران در حکمی حمیدرضا رحمانی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران منصوب کرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی در حکمی حمیدرضا رحمانی را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران انتخاب و منصوب کرد.

رحمانی با ۲۳ سال سابقه خدمت در شهرداری تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت تحول از دانشگاه تهران و سوابق متعدد مدیریتی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی دارد.

وی همچنین سابقه تدریس در دانشگاه، فعالیت های مدیریتی و اجرایی در برخی مناطق شهرداری تهران، عضویت در هیات مدیره شرکت های وابسته و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران را در کارنامه خود دارد.

احداث مسیر ویژه نابینایان در معابر شمال تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: به منظور ایجاد سهولت در تردد همراه با ایمنی برای نابینایان، از ابتدای سال جاری مسیر ویژه در ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع طول پیاده روهای منطقه احداث شد. با توجه به رویکرد مدیریت شهری نسبت به ایجاد بستر مناسب در تسهیل اقشار کم توان جسمی، مناسب سازی و استانداردسازی معابر متناسب با طرح جامع مناسب سازی شهری از سال های گذشته آغاز و استانداردسازی ۱۳ کیلومتر در برنامه های عمرانی سال جاری قرار گرفته است.

حمیدرضا رنجبر اظهار کرد: پیاده روهای سطح محلات منطقه به خط ویژه عبور نابینایان مجهز می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع از طول معابر با ایجاد نوار بساوابی به مسیر ویژه افراد کم بینا و نابینا تجهیز شد. این اقدامات در خیابان های پاک نژاد، سیف، سیمای ایران، بهبودی، شهدای صادقیه، کوی نصر، بخشایش، ستارخان، مرزداران، سپهر، دادمان و جلال آل احمد اجرا شد.

رنجبر افزود: مسیرهای ویژه برای سهولت تردد نابینایان مطابق با استانداردهای بین المللی در پیاده روهای این قسمت اجرا می شود که براساس آن ضمن استفاده از کفپوش های بتنی ساده، کفپوش های شیاری و سکه ای به رنگ زرد مخصوص عصای سفید در سطح پیاده رو تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با معابر بوستان کتاب و دلاوران نیز برای تردد افراد کم توان جسمی مناسب سازی می شود، یادآور شد: ساختمان ناحیه پنج و سرای محلات دریان نو و طرشت از جمله ساختمان های اداری و فرهنگی منطقه است که با اجرای نوار بساوابی، تردد افراد کم بینا و نابینا تسهیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.