بازدید سایت : ۳۸۸۷۶

◄ طرح پیش فروش قسطی لیزینگی کامیونت فورس F38( ۳.۸ تن) با اقساط 36 ماهه و بیمه +جدول قیمت و شرایط

براساس اطلاع رسانی شرکت بهمن لیزینگ، طرح فروش لیزینگی کامیونت فورس ۳.۸ تن با اقساط ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه آغازشده و ثبت نام در این طرح نیاز به ارائه دو ضامن معتبر دارد.

طرح پیش فروش قسطی لیزینگی کامیونت فورس F38( ۳.۸ تن) با اقساط 36 ماهه و بیمه +جدول قیمت و شرایط
تین نیوز |

براساس اطلاع رسانی شرکت بهمن لیزینگ، طرح فروش لیزینگی کامیونت فورس ۳.۸ تن با اقساط ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه آغازشده و ثبت نام در این طرح نیاز به ارائه دو ضامن معتبر دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دیزلیران، طبق بخشنامه فروش این شرکت، برای فورس ۳.۸ تن، مبلغ پیش پرداخت ۴۷۷ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان تعیین شده است. با افزودن نرخ بیمه بدنه معادل ۱۱ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان، این مبلغ به ۴۹۰ میلیون تومان می رسد.

زمان تحویل فورس ۳.۸ تن در این طرح، پس از ۴۵ روز کاری و پس از تکمیل و تایید مدارک و عقد قرارداد تعیین شده است. یکی از ویژگی های برجسته این طرح این است که خریداران می توانند پلن بازپرداخت خود را با چک های ماهانه، دو ماهه یا سه ماهه انتخاب کنند.

بهمن لیزینگ

بازپرداخت ماهانه کامیونت فورس F38

برای بازپرداخت ماهانه، امکان پرداخت در ۶ قسط با چک های ۸۳ میلیون و ۲۱۳ هزار تومانی فراهم است. در روش بازپرداخت ۱۲ ماهه، می توانید ۱۲ قسط با مبلغ هر یک ۴۵ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان پرداخت کنید.

بازپرداخت به صورت ۲۴ ماهه نیز با چک های ۲۷ میلیون و ۵۸۶ هزار تومانی در ۲۴ نوبت در دسترس است. در مدل ۳۶ ماهه، اقساط به مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان طی ۳۶ چک قابل پرداخت است.

در برنامه های پرداخت ۲۴ و ۳۶ ماهه، مبلغی بین ۶۱۳ تا ۸۱۶ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه ی بدنه برای سال های آتی محاسبه می شود. یکی از ویژگی های مهم طرح فروش شرکت بهمن دیزل، امکان انتخاب دوره های پرداخت با چک های ماهانه، دو ماهه یا سه ماهه برای مشتریان است.

کامیونت فورس F38

روش بازپرداخت دو ماه یکبار کامیونت فورس F38

خرید فورس ۳.۸ با بازپرداخت هر دو ماه در این روش، خریداران باید ماه های بازپرداخت را انتخاب کرده و چک ها را دو ماه یک بار به نام شرکت صادر کنند.

برای مدل خرید کامیونت فورس ۳.۸ تن، متقاضیان می توانند بین ۳ تا ۱۸ چک، با توجه به تعداد ماه های بازپرداخت، صادر نمایند. مبلغ اقساط در مدل شش ماهه از ۱۶۸ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان شروع می شود و در مدل ۳۶ ماهه سقف آن ۴۴ میلیون و ۱۸ هزار تومان خواهد بود. همچنین مبلغی به عنوان اقساط بیمه بدنه برای سال های آتی به مدل های ۲۴ و ۳۶ ماهه اضافه می شود.

 

کامیونت فورس F38

روش بازپرداخت سه ماه یکبار کامیونت فورس F38

در این طرح، مشتریان می توانند اقساطشان را هر سه ماه یک بار پرداخت کنند. بر این اساس، خریدار باید برای بازپرداخت از هر سه ماه، یک چک به نام شرکت صادر کند.

کمترین مبلغ بازپرداخت مربوط به دوره شش ماهه است که با دو چک به مبلغ ۲۵۷ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان انجام می شود. بیشترین مبلغ نیز برای دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه است که شامل ۱۲ چک به مبلغ ۶۶ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان می شود.

همچنین در این روش، هزینه بیمه بدنه برای سال های آینده به طرح های بازپرداخت ۲۴ و ۳۶ ماهه اضافه خواهد شد که بسته به شرایط متغیر، بین یک میلیون و ۸۳۷ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان متفاوت است.

کامیونت فورس F38

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.