بازدید سایت : ۸۹۲۶۰
همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهور مطرح شد:

◄ اسامی پنج گزینه نهایی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم

شنیده شده استعلام پنج نفر برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گرفته شده و این افراد جزو گزینه های نهایی شورای راهبردی برای وزارتخانه هستند.

اسامی پنج گزینه نهایی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم
تین نیوز

شنیده شده استعلام پنج نفر برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گرفته شده و این افراد جزو گزینه های نهایی شورای راهبردی برای وزارتخانه هستند.

به گزارش تین نیوز، این افراد عبارتند از محسن پورسید آقایی، سید هادی بهادری، پیروز حناچی، محمد اسلامی و فرزانه صادق مالواجرد.

همچنین گفته می شود  برخی چهره ها بر حضور محسن هاشمی بعنوان وزیر راه و شهرسازی تاکید دارند.

قابل ذکر است محمدجواد ظریف رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم در آستانه تحلیف رئیس جمهور، در شبکه های اجتماعی نوشت: دیشب، دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳، آخرین جلسهٔ شورای راهبری برگزار شد و این شورا به کارش پایان داد. این شورا در بیش از ۳۰ جلسهٔ نیم روزی توانست برای هر کرسیِ کابینه پیشنهادهای کمیته ها و شخصیت های ملی به رئیس جمهور را ارزیابی شاخص محور کند و بعد از گفتگوهای تفصیلی و نظرخواهی مخفی گزینه های برتر را به رئیس جمهور معرفی کند.

وی افزود: به لطف خدا خروجی نهایی فرآیند پیشنهاد کابینه به رئیس جمهور در مجموع قابل دفاع و افتخار و همسو با راهبرد توافق گرا و عدالت خواهانهٔ دکتر پزشکیان شد و شورای راهبری از سلامت و کارآمدی گزینه های پیشنهادی به رئیس جمهور رضایت داشت. من و سایر اعضا همچنین بسیار خوشحال شدیم از این که در این فرآیند مشارکتی برای اغلب مسئولیت های هیئت دولت، نیروهای جوان توانا و زنان باصلاحیت متعددی شناسایی و معرفی شدند که بدون این سازوکار مشارکتی کشف نمی شدند.

ظریف با اشاره به اینکه در پیشنهادهای ارائه شده به رئیس جمهور شماری از این جوانان و زنان توانا و شایستگانِ اقوام و مذاهب نیز حضور دارند، اظهار داشت: بخشی از سرمایه های انسانیِ شناسایی شده در این فرآیند می توانند در مدیریت های دیگر نقش آفرینی کنند. به زودی گزارش جامع تری از فرآیند تقدیم خواهم کرد. حتما کار ما بی نقص نیست و انشاءالله با تدوین این کارزار فشرده سه هفته ای (که البته هنوز پایان نیافته و خبرسازی ها پیرامون معرفی یک یا چند نامزد نهایی کماکان بی پایه است) و مستندسازی آن، راه نقد، اصلاح و نهادینه شدن این روش شفاف و مشارکت جویانه آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • واقع بین

    سلام
    اگر آقای پور سیدآقایی در میان گزینه ها باشد باید فاتحه وزارتخانه را خواندایشان امتحان بسیار بدی در راه آهن از خودش پس داد هرچه پیمانکار رفیق داشت وارد راه آهن کرد وبه ویرانه ای تبدیلش کرد

  • سید

    با توجه به شناختی که از دکتر بهادری دارم قطعا گزینه مناسبی خواهد بود ایشان لیسانس عمران دانشگاه شریف و فوق لیسانس و دکتری دانشگاه تهران.همچنین هیات علمی دانشگاه ارومیه و نخبه علمی کشور با سابقه های مدیریتی و نمایندگی مجلس هستن

  • دادخواه

    خانم صادق مالواجرد برای وزارت مسکن و شهرسازی و آقای جمشید قنبری ممان برای وزارت راه و ترابری مناسبند. سایر عزیزان برای خدمات مشاوره تا حدودی می توانند کمک کنند.

  • دریایی

    هیچکدام شان در اندازه یک وزیر توانمند و بایسته نیستند به ویژه اسلامی و حناچی - چه شود این دولت !؟

  • کارشناس ریلی

    وجود اسامی مثل پور سید آقائی و حناچی و مالوجرد تقربیا به یک شوخی می ماند واقعا این سه نفر در سطح وزارت نیستند بهادری را هم نمی شناسیم توانش را نمی دانیم به نظر بایستی متوصل شویم به آقای اسلامی و حتما بعد از آن ظهور دوباره رسولی در راه آهن چه فکر می کردیم وچه شد منتظر اسامی جدید و نفرات کار آمد بودیم حالا احتملا خواهیم گفت خدا پدر بذر پاش و میعاد صالحی را بیامرزه .