بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

برکات اولین پرواز خارجی برنامه ای کرمان و خروج بزرگ ترین استان کشور از بن بست هوایی

با برقراری پرواز کرمان دبی و خروج استان از بن بست هوایی، کرمان به ۱۵۰ نقطه از دنیا متصل می شود.

برکات اولین پرواز خارجی برنامه ای کرمان و خروج بزرگ ترین استان کشور از بن بست هوایی
تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: با برقراری پرواز کرمان دبی و خروج استان از بن بست هوایی، کرمان به ۱۵۰ نقطه از دنیا متصل می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی بیگ زاده با اشاره به اینکه اولین پرواز کرمان دبی ۱۹ شهریور ماه انجام می شود، بیان کرد: با تلاش استاندار و اتاق بازرگانی، اولین بار است که در تاریخ کرمان، پرواز خارجی برنامه ای راه اندازی شده است.

بیگ زاده با بیان اینکه پرواز کرمان دبی به صورت رفت و برگشت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می شود افزود: با این خط هوایی، کرمان به ۱۵۰ نقطه از دنیا متصل می شود.

وی با اشاره به اهمیت پرواز خارجی در استان به لحاظ تجاری و گردشگری پرداخت تصریح کرد: امکان حضور کرمان در نمایشگاه های خارجی و رونق فعالیت های اقتصادی و از سویی فرصت های گردشگری برای استان فراهم شده است.

ایمنی پروازهای کرمان دبی در سطح بین المللی است

نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان نیز گفت: اکنون اسم کرمان در تابلو پروازهای فلای دبی ایجاد شده و پروازها به صورت چارتر و برنامه ای است.

مسعود دهقانی با اشاره به اهمیت تدام این پرواز برای استان کرمان تاکید کرد: تمامی دفاتر و آژانس های مسافرتی در ایران و دنیا می توانند بلیط کرمان دبی را صادر کنند.

وی با اشاره به لزوم همراهی تمامی دستگاه های دولتی و میراث فرهنگی در حوزه اقتصادی و گردشگری اظهار داشت: پروازهای کرمان دبی با ایرباس ۱۸۵ نفره صورت می گیرد که ایمنی آنها در سطح بین المللی است و تمام پروازهای فلای دبی با آن انجام می شود.

نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان خاطرنشان کرد: دریافت ارز مسافرتی تا سقف ۵۰۰ دلار و یک مرتبه در سال نیز در فرودگاه کرمان برای مسافران ایجاد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.