بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای عملیات ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان
تین نیوز |

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از اجرای عملیات ارتقای رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی ۳ شهرستان استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی پورکاظمی، رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفی سطح رویه آسفالتی و همچنین رفع نقاط حادثه خیز استان، پروژه اجرای روکش آسفالت در شهرستان های سمیرم، آران وبیدگل و لنجان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیارد ریال خبر داد.

پورکاظمی اظهار کرد: عملیات تکمیل خروجی سمیرم به حنا به طول ۲کیلومتر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این پروژه ۹۵درصد پیشرفت داشته است و با  تکمیل اجرای لایه نهایی روسازی، مهرماه آینده به بهره برداری می رسد.

پورکاظمی تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک و تردد بالای خودروهای سبک و سنگین و همچنین مشکل دفع رواناب های سطحی در این محور تمهیدات لازم در خصوص بهسازی، تعریض محور و رفع نقطه حادثه خیز دیده شده است.

رئیس اداره نگهداری راه های استان اصفهان عنوان کرد: در شهرستان آران وبیدگل نیز اجرای روکش آسفالت محور سفیدشهر-کاشان حدفاصل علی آباد تا کاشان در دستور کار است.

وی تشریح کرد: این پروژه به طول ۳کیلومتر در جهت بهسازی مسیر به علت خرابی بیش از حد سطح روکش آسفالت این محور اجرا شده است.

محمدمهدی پورکاظمی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی روکش آسفالت این مقطع از محور سفیدشهر-کاشان  با ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار، ۷۰درصد پیشرفت داشته است و تا پایان شهریورماه تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پروژه اصلاح قوس سداد لنجان نیز بیان کرد: اجرای روکش آسفالت این مقطع از محور اصفهان شهرکرد به طول یک کیلومتر، ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: اصلاح طرح هندسی این قوس به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز استان با ۳۰میلیارد ریال اعتبار در دستور کار بوده و تا پایان ماه جاری پایان می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد

    سلام و درود و ضمن خسته نباشید .
    عرض کنم که جاده اتوبانی قم ،کاشان به اصفهان بسیار وضعیت خرابی داره لطفا به این جاده هم رسیدگی کنید .
    شب ها نور کافی در اتوبان های این مسیر ها هم خیلی ضعیف و خراب هستند.با تشکر

  • الهام

    سلام
    لطفاً آسفالت قم کاشان هم درست کنید.

  • زهرا

    اتوبان اصفهان قم که تصادفات خطرناک و تلخی رو داشته رو دریابید با این همه عوارض هم که مردم پرداخت میکنم آسفالت بسیار بد و روشنایی ضعیفی داره خدارو خوش نمیاد پول بیت المال صرف خود مردم نشه

  • ناشناس

    لطفاً درست آسفالت کنید نه مثل سابق که انگار کارگر آسفالتو تیکه به تیکه ریخته و دل به کار نداده وبد تر سابق بشه

  • ناشناس

    بداد جاده اصفهان به داران هم برسید که خیلی از قسمتهای آن به حدی خراب است که رانندگان ترجیح می دهند در شانه خاکی جاده حرکت کنند تا خود جاده و البته که بسیار خطرناک است

  • محمدصالحی

    با سلام لطف کنید جاده جدید شهرجدید مجلسی به بروجن که تازه چند کیلومتر ان بعداز چند سال افتتاه شده سر بزنید اخه این چه وضع جاده سازیه چرا نظارتی وجود نداره که پیمان کار هرجوری که دلش میخواد جاده کشی کنه و از نیروهای بی تجربه استفاده کنه

  • S.M.J

    با سلام - آسفالت و خط کشی اتوبان کاشان وضعیت بسیار وحشتناکی دارد و با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه نیازمند رسیدگی فوری است

  • ناشناس

    سلام ازمسعولین استان اصفهان خواهشمندیم،فکری هم ازبهسازی،کوچه های،روستای،مورک،ازتوابع شهرستان سمیرم بکنند،

  • فیروز

    سلام ...این چ وضع اسفالت کردنه ...درست میکنن ی هفته نشده از قبلش بدتر میشه ...فقط پول میدن ب پیمانکار ....